Gå til innhold

lykter til audi 100 c4

Ranger emnet

monAry

Anbefalte innlegg

Det gjør det vettu

Svarta bakljus och mittendel Audi 100/S4 09/91-05/94, sedan

5390 SEK inkl mva

http://www.dahlbackracing.se/

Aldri sett bilde av et slikt sett, men tror det er mye penere å gå for rød uansett farge på bilen.. My £0.02

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilde av en med hjemmesota baklykter på autodb en gang for lenge siden, sort bil.. så ikke spesielt pent ut. Virka som det mangla noe der..

En liten photoshop av en mørk bil jeg fant på autodb nettopp

baklys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, har du rette bilen, med sorte baklykter så er det fett, men så akkurat for meg bilen min i hodet nå... huff, nei mulig det ikke blir sorte lykter alikevel.. :P og der var ca. 5000 (unødvendige?) penger spart?:D hehe...

Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

Kjøpte røde lykter til min Svarte C4 sedan. Synst det er mykje finare med rødt enn sota. S4 eller S6 refleksplate bak mellom baklyktene blir også bra.

Eg har nettopp kjøpt nye S4 linsehovedlykter med xenon og er veldig fornøyd med dei. Ser bilde i avataren.:morph:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er forskjell der. På vanlig C4 er det 3 deler mellom baklysa og S4 og S6 er kun ei plata. Her har du bilde av min før og etter S4 bakplate og ein annen med S6 plate.

Audi1002-7.jpg

Orginale lykter, 3 deler.

a.jpg

Med røde baklykter og S4 Bakplate, 1 del.

6765595_493019_1_1_35l_14.jpg

Her er ein eg fant på nette, men avant då. S6 avant plata har samme style som er på sedan men avanten sin er forma på ein litt annen måte så passe ikkje sedan. Viss eg ikkje tar heilt feil då.:)

vurdere å bytta til S6 plata på min men er ikkje sikker endo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Siden du hadde kjøp0t s4 front lykter med xenon, så kanskje du vet hva prisen på en slik pakke er? vurdere å ha det på min, er fryktelig pent, også trenger jeg nye lykter:)

3500 per STK på Møller. Prøv å finn deg noen brukte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjone!

Eg kjøpte mine S4 lykter på http://www.Ebay.de . Eg betalte 200 euro + frakt for brukte. Det ligge heila tio noken slike lykter der.cEr du heldig så får du noken billige.

Men eg trudde eg måtte forlenga ledningsnettet frå bilen til lykta fordi kontaktane på S4 lyktene er plassert ein annen plass. Men heldigvis så var det akkurat langt nok. Skal finna ein link til ei sida der eg spørte ein del om dessa lyktene. ska finna den når eg er tilbake frå Hummarfiske:)

Xenonlyset er ettermontert H1 kit, det er på 6000 Kelvin, ganske kvitt lys med blåskjær i. Kjøpte det hos http://www.dybvik-trading.no . Det funker utmerket i linselyktene.

Tåkelyset i S4 lykta bruker samme kontakt som tåkelysa i A100,( dei nede i frontfangaren).

PS. Du kan og kjøpe A6 C4 linsehovedlykter men då må du skifte ut glasset med glass frå S4 C4 lykter. Einaste glassa som er ulike, men er ikkje sikker på om tåkelys og nær/fjernlys er i samme kontakt eller i to forskjellige. Er det ein stor kontakt med begge deler så må du modifisere, er det to forskjellige passer det orginala rett innpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk1

har kikka på ebay nå, skal holde utkikk der fremover, også i tillegg så har jeg satt fadern til å kikke litt etter det, da han jobber med bil. For s4 lyktene er fine. Men du har satt i xenon etter at du bytta til s4 lykter, vil det si at jeg også kan gjøre det i mine orginale c4 lykter?

Gjone

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk1

har kikka på ebay nå, skal holde utkikk der fremover, også i tillegg så har jeg satt fadern til å kikke litt etter det, da han jobber med bil. For s4 lyktene er fine. Men du har satt i xenon etter at du bytta til s4 lykter, vil det si at jeg også kan gjøre det i mine orginale c4 lykter?

Gjone

Ja er fullt muligt det. Eg har hatt H4 Bi xenon kit i mine gamle reflektorlykter. Men det blenda ein del og fjernlyset var elendigt. Derfor kjøpte eg meg brukte S4 C4 lykter med linser som samler lyset mykje bedre og blender ikkje når du møter andre biler. Har gått til anskaffelse av 3 stk 1000 metringar eg skal ha i fronten nå. 2 stk Hella Rallye 3000 blue spredere og 1 stk Hella Rallye 3000 blue pencilbeam. Så det eg ikkje klarer å sjå nå i vinter har eg ikkje godt av å sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider