Pacman Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Tror jeg har slike senterkopper liggende i tønsberg.. skal nedover på torsdagen, skal sjekke i garasjen, så gir jeg lyd fra meg hvis jeg finner dem :) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Da har jeg endelig fått kjøpt meg digitalkamera igjen. Tok bare noen raske bilder nå. Ble ikke akkurat bra, så jeg får vaske bilen og ta noen bedre etterpå... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Slenger med noen flere bilder til glede for de som liker sånt :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 syns du skal hive på cromfangerne til vi skal til mantorp. må jo bare bli bra. :D gleder meg mere og mere til turen. dette blir konge. husk hjelm. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by remster syns du skal hive på cromfangerne til vi skal til mantorp. må jo bare bli bra. :D gleder meg mere og mere til turen. dette blir konge. husk hjelm. Cromefangerne blir nok hjemme. Får bruke de senere. Passer bedre på en bil uten breddere og med små baklykter osv. Gleder meg skikkelig til mantorp selv. Digitalkamera er kjøpt inn og nå mangler bare en sånn kjøleboks-sak som man setter i sigarett-tennern så blir alt supert! Hjelm? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 kjøle sak til sigarett tennern skal jeg og annskaffe meg. hjelm ja?. skal vel tute på bane og teste litt effekt ? tok bilde av en ny detalj i bilen i dag. se egen tråd i signature. :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by remster kjøle sak til sigarett tennern skal jeg og annskaffe meg. hjelm ja?. skal vel tute på bane og teste litt effekt ? tok bilde av en ny detalj i bilen i dag. se egen tråd i signature. :P Hmm... Hvis jeg skal komme meg hjem igjen for egen maskin så tror at jeg dropper tur på bane med min bil. Har en motor som har sett bedre dager, så jeg tror ikke den skal presses alt for mye før jeg har fått meg en bruksbil. Men jeg kan jo prøve å få tak i en hjelm og ta den med. Så har jeg i tilfelle fristelsen blir for stor ;) Hehe! Golfball girkule herjer! Har en slik i min også. Kommer aldri til å bli bytta ut :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 ta med hjelm uansett du. alltids noen man kan sitte på med en runde eller ti også. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Litt bilder igjen :) Nytt trekk i bunn av bagasjerommet. Det gamle gikk i oppløsning da det lakk vann inn i bagasjerommet via de gamle lyktene. Reservehjul må man ha ;) Motorrommet... Skal freshes opp litt i løpet av de nærmeste dagene. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 clean bil du har dinglevims! :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Sort toppdeksel og deksel over reg reim på plass :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 driver med småfinish du og ser jeg. små ting på bilen min jeg skal fikse før bugrun. driver med visker arma mine nå. slit å pusse ned til stålet fikk jeg i hvertfall erfare. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by remster driver med småfinish du og ser jeg. små ting på bilen min jeg skal fikse før bugrun. driver med visker arma mine nå. slit å pusse ned til stålet fikk jeg i hvertfall erfare. Er skikkelig shining før bugrun ja. Blir motorvask imorgen så da bør den delen være klar :) Vurderer å gjøre noe med viskerarmene mine selv. De er litt plaga med steinsprut... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Bilen er nå til salgs: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41470 Men jeg er fortsatt på utkikk etter senterkopper til felgene mine. Noen som har? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg