Gå til innhold

Da har jeg endelig fått meg Golf!

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Originally posted by vw2_prosjekt

Synes det blei bra med chromfangere.Blir bra når du får nederste delen rød på hver side

Takker... Gleder meg til det selv.

Men hva synes folket? Skal jeg beholde de sorte skjermbredderne? Eller blir den tøffere uten nå som jeg har fått kromfangere og greier?

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vw2_prosjekt

Synes du skal fjerne de. Har slike på min jeg og. Skal ta de av i nærmeset fremtid.

Tror det blir tøffest uten jeg også. Er bare litt nærvøs for hva som kan være av rust under de bak.

Er jo greit foran ettersom at jeg skal sette på helt nye forskjermer, men bak er det jo litt mer jobb hvis det er rustent og jævli (noe det sikkert er)

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På tide med en liten oppdatering...

Har ikke skjedd så alt for mye siden sist. Bilen har fått nytt eksosanlegg og alle pærene i dashbordet er byttet. Et par stabstag har den også fått og olje, luftfilter og plugger er byttet. Greit å få gjort litt sånt.

Burde fått gjort mer, men det er så jævli kaldt ute og så godt og varmt under dyna...

Skal prøve å ta meg sammen litt nå...

Im000862.jpg

Im000865.jpg

Im000866.jpg

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo et ganske fint utgangspunkt dette her, gjelder bare jobbe med bilen så blir den så fin atte :) synes det er fett at du kjører retro/crom looken, er jo ganske gamle biler og egentlig passer dem ikke mye døsing på av styling, så er fetere å restaurerer den å gjøre den sånn bilen ble seende ut da den kom fra fabrikken, sånn nesten da : )

keep it up .

mvh.

ole

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk vært flink gutt og gjort noe...

Var på en hogger for noen dager siden og fant en gammel VW Variant. Synes de innvendig dørhåndtaka var ganske fine og tok de med. Bestemte meg for å se om de passa i Golfen, og de gjorde de også. Mye tøffere enn de kjedelig sorte håndtaka som satt der.

IM000888_l.JPG

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt igjen.

Bilen har fått ny frontrute og tomgangen er endelig normal igjen (stor takk til G60turbo for supert arbeid!)

Utrolig deilig å slippe alle ripene og skadene i som var på den gamle ruta!

Har også fått tak i noen småting som manglet til interiøret. Bilder kommer etterpå.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Sparer du på kosefangerne? ;)

Så du hadde skiftet frontrute. Spander på deg nye viskere i samme slengen. deffinitivt verdt det.

Fangerne ligger godt og varmt i kjellern og venter på at snøen skal forsvinne.

Så også litt dumt ut med kromfangere og disse store sorte knottene på sidene (de som holder plasfangerne oppe) Så når våren er her og disse er fjernet så kommer de på igjen.

Har faktisk ganske nye vindusviskere også. Men de skal nok byttes ut snart. Biltema kan visst ikke lage vindusviskere :rolleyes:

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider