Gå til innhold

Nytt forum "rom"?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heeeey :D

 

 

Hva? Kom igjen? Trodde du skulle være seriøs jeg, ikke fornærme andre. Vil du ha seriøse svar, så skriv seriøse innlegg :D

 

Dvs, ikke übermenchen osv ;)

Beklager at jeg ble litt irritert da, men når jeg presenterer en ide så venter du ikke å bli møtt med dritt altså. Sorry. :)

Kan godt hende at det var en dritt ide altså men men.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dritt... kritikk! :D

 

Det er jo et litt merkelig forslag.

Det er to former for kritikk: den ene er konstruktiv kritikk, det er serriøse kritiske spørsmål ved idèen. Den andre en kritikk, eller bare rein dritt slenging.

Det var ikke mye konstruktiv kritikk her må jeg si.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for noen useriøse svar jeg fikk nå. Men men noen er og kommer alltid til å være mindre begavet.

 

I mine øyne er det du som virker minst begavet her nå..

 

Hvordan skulle noe som dette fungert? IQ? Moderatorers yndlingsbarn? Postcount? Man kan være tulling og ha høy postcount (se på meg selv).

 

Ur, var det vel forresten ikke du som skrev dette back in april?

 

flipoff.gif

nå har vel dere sagt det nok! 5 stykker på å si det samma blir for dumt.

la meg spare på min måte så sparer dere på deres!

ok?icon_sm.gif

xyxwave.gif

 

Ja, dette vitner jo om seriøsitet lang vei..

 

Er 14 000 en del? Det er ikke stort mot 3 000 000 audi a3 eller 25 000 000 golfer hmmmmmmmm

 

Eller dette, kunne gjerne droppa den "hmm"en på slutten.

 

See, ingen er perfekte. Derfor er et slikt forum bare tåpelig, IMHO.

 

More human than human

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det... Men her inne er det jo mange gribber som er flinke til å ta deg på den minste feil.

Jepp. Men jeg gir egentlig faen jeg, jeg kom bare med et litte forslag om en ny ting jeg.

Det er en drøss andre her som burde ta Mr.TransAm i lære her ja.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verken konstruktiv eller bare kritikk. Det er sarkastiske utsagn for å drite deg ut siden du prøvde å være seriøs, og kom med dette forslaget som kunne vært fint for å pakke dere kjedelige nedstøva forumbrukere i. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa mye an det jeg skrev kunne sikkert vært droppa eller skrevet anerledes, men det er det ikke gjort. Jeg beklager Eirik, håper du ble glad over å ha rett nå som du har brukt tid på å søke opp mine tidligere innlegg.

Forresten: Har du kanskje leste helee trådene du tok innlegg fra da?

Da ser du at det ikke er så useriøst likevel kanskje.

Hilsen Jesper.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa mye an det jeg skrev kunne sikkert vært droppa eller skrevet anerledes, men det er det ikke gjort. Jeg beklager Eirik, håper du ble glad over å ha rett nå som du har brukt tid på å søke opp mine tidligere innlegg.

Forresten: Har du kanskje leste helee trådene du tok innlegg fra da?

Da ser du at det ikke er så useriøst likevel kanskje.

Hilsen Jesper.

 

Det er ikke meningen å "ha rett" eller grave opp dritt, for all del. Og jeg har gjort/sagt utrolig mye dumt/feil jeg også. Og det skjønner jeg virkelig alle kan, det er totalt menneskelig å være, tja, menneske? Og det er trolig derfor det også hadde blitt useriøst på et seriøst forum. Da vil dessuten forskjellen mellom useriøse og seriøse brukere øke sykt, og det vil bli store forskjeller mellom de mest seriøse seriøse brukere og de litt mindre seriøse seriøse brukere. Til slutt vil det trone ett par seriøse brukere på topp, som da kanskje ikke er så seriøse likevel (rett og slett fordi de tror de er verdt mer enn andre).

Kan ikke alle bare finne noen seriøse brukere, følge dem, og la oss heve nivået på brukerene som faller i en litt mer useriøs kategori, enn å fremheve de seriøse, slik at alle kan bli mer seriøse?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår