"URQuattro" Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg må bare drøfte en liten idè jeg har, alle vet at det er mye dritt slenging og userriøse folk her på forumet. Dette problemet mener jeg kunne vært løst ved at det ble opprettet et eget "rom" for de aller meste serriøse brukerene (mener selfølgelig ikke at jeg burde få tilgang til dette med det første) Mange kommer sikkert til å lure på hvordan de som skal ha tilgang dit, kommer inn. Mitt forslag på hvordan det kan løses må være at admin eller en som bestemmer her gir brukere adgang til dette "rommet". Forslag og komentarer mottas svært gjerne. 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Så det du seier er (får å sette det helt på spissen) at du vil skille forumet slik av dem kuleste kan være alene en plass? 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dette var dagens. :p [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hva skal vi gjøre i dette rommet da? Kanskje et slags hvilested mellom diskusjonene med de useriøse, kanskje et helt hvitt skjermbilde som tømmer hodene våre for tanker slik at vi blir mer opplagte for neste diskusjon når vi går ut av rommet:D Nei, nå tuller jeg fælt her:D Er da mye bedre å bli flinkere til å rapportere useriøse brukere eller? - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg vil ha et eget rom for skvettlapper! [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg vil ha et delforum for meg selv, der jeg kan slappe av Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det har vært tatt opp blandt moderatorer/administratorer tidligere, men som noen skriver tidligere her: - Hvem skal ha tilgang dit? - Det blir forskjellsbehandling Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Nå fikk vi jo ikke et par eksempler på hvorfor dette tiltaket burde komme heller da. Fy faen for noen useriøse svar jeg fikk nå. Men men noen er og kommer alltid til å være mindre begavet. 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Synes hele forslaget stinket useriøsitet jeg. Men det er bare min seriøse mening da. *gå på spesialrommet og slapper av, og tar litt var på meg selv* Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 stemmer heller for den med å bli flinkere til å rapportere useriøse inlegg Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hehehe.. Denne var rå! Hvis mod tillater denne og ikke et nytt OT forum er det noe seriøst galt med verden.... 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 stemmer heller for den med å bli flinkere til å rapportere useriøse inlegg hva med å rapporetere denne tråden da? :blah: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Dette problemet mener jeg kunne vært løst ved at det ble opprettet et eget "rom" for de aller meste serriøse brukerene (mener selfølgelig ikke at jeg burde få tilgang til dette med det første) Jammen, vi har det.Du har bare ikke blitt invitert hit enda! Muahahahahaha............ Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Heeeey :D You're NORMAL. Nå fikk vi jo ikke et par eksempler på hvorfor dette tiltaket burde komme heller da.Fy faen for noen useriøse svar jeg fikk nå. Men men noen er og kommer alltid til å være mindre begavet. Hva? Kom igjen? Trodde du skulle være seriøs jeg, ikke fornærme andre. Vil du ha seriøse svar, så skriv seriøse innlegg :D Dvs, ikke übermenchen osv ;) 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Umulig!!! 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg