Sleminem Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg leter etter 90fanger bak til jettaen min i sort plast.. noen som har... også gjerne dynamo, brukt senke sett om noen har, og alt mulig annet som kan dyttes ¨på min 88 mod.. hvis du har ..let me know Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettaman Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg leter etter 90fanger bak til jettaen min i sort plast.. noen som har...også gjerne dynamo, brukt senke sett om noen har, og alt mulig annet som kan dyttes ¨på min 88 mod.. hvis du har ..let me know Jeg har masse deler til jetta... skriv en liste over hva du ønsker så sier jeg hva jeg har... har en hel jetta som skal demonteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg har masse deler til jetta... skriv en liste over hva du ønsker så sier jeg hva jeg har... har en hel jetta som skal demonteres trenger fanger bak, høyre baklykt, dynamo, list på høyre dør.. har du dette?? Siter Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben-gt Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 jeg har en hel bil du kan få for 1000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hei har du solgt bak fangeren enda???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg