borabora Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Satt ned prisen nå. Sjekk på finn. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ey! De tåkelysa som står i fangeren din. Vet ikke om jeg har spurt om dette før, men er det de originale? om så, hvilke skal jeg da kjøpe for å montere i min fanger? skal ha samme som du har. Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ey! De tåkelysa som står i fangeren din. Vet ikke om jeg har spurt om dette før, men er det de originale? om så, hvilke skal jeg da kjøpe for å montere i min fanger? skal ha samme som du har. Er orginale S3 ja.. Passer nok på din også da tenker jeg. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Er orginale S3 ja..Passer nok på din også da tenker jeg. :) fresh! bare å finne tak i S3 01 lykter da vel? Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 fresh! bare å finne tak i S3 01 lykter da vel? Ebay.de ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Takk. :)Ja, er veldig ålreite biler så ikke noe kjedelig kjøp iallfall. Takk, ja, men må bytte på litt. Hatt den over 3 år nå så.. :) Skjønner. Er gøy med forandringer, men Golf 3 da gitt! Neida, de kan også bli fine hvis du gjør det riktig. Får aldri samme kjøreopplevelsen som i en S3 da vel og merke :) Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Skjønner. Er gøy med forandringer, men Golf 3 da gitt! Neida, de kan også bli fine hvis du gjør det riktig. Får aldri samme kjøreopplevelsen som i en S3 da vel og merke :) Hatt 2 stk før og "bygd" en for en kamerat så har litt erfaringer med de. :) Skal vel ikke bli fin den tror jeg. :D Nei, det gjør jeg ikke. Men men. ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KerriL Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hei Jeg lurer på hvilke deler som er brukt på denne a3 til å få en slik front? Og hvor kjøper man dette? Er det billigere og kjøpe hele bodykit med denne s3 stylen du har? På forhånd takk for alle svar :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Hei Jeg lurer på hvilke deler som er brukt på denne a3 til å få en slik front? Og hvor kjøper man dette? Er det billigere og kjøpe hele bodykit med denne s3 stylen du har? På forhånd takk for alle svar :) Frontfanger er Rieger, grillen er orginal en eller annen del... Søk litt så finner du forhandlere i Norge... :) Har bare fanger som er bytta så, men sikkert litt rabatt om man kjøper komplett med skjørt og bak... :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg