Gå til innhold

S3x 2 Die 4 Back in black

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

Bumper denne på pur fa*n..

(Måtte tross alt til Side 2 for å finne den!) :)

 

:D

 

hva slags baklyter har du borabora??

var stilige =)

 

Er FK sota klarglass. :)

 

Tror jeg så denne på vei til jobb i dag, på Brynseng i Oslo, kan det stemme?

 

Nei, spørs om det var min altså. :)

Lenge siden jeg har vært i Oslo med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rdA3.jpg

 

Så at den var nyere etterpå, men da jeg kjørte forbi så lignet den veeeldig :)

 

(Si ifra hvis jeg skal gjøre om bildet til link istedenfor)

 

Litt nyere ja. :)

Neida, greit å ha det her så har jeg noe å sammenligne med. Vært et par jeg kjenner som har påstått de har møtt meg i Oslo med samme front, svart tak og felger så.. He,he. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hallao;)

vet ikke om du husker meg...

var på "golf3" treffet på hadeland i sommer.

golfen me de blå lyktene;)

 

har kjøpt meg a3 nå, å lurte på en ting...

den fangeren du har, hvilken er det? heh

du skjønner, det ligger jo 4 forskjellige ute... en med lyktespylere, en med tåkelys, en med begge, og en uten noen...

hvilken har du? vil ha samme greia:p

 

og hvordan funker det med 19" felg og senk?

hva er max bredden jeg kan operere med på felga/dekka?

eller heller, hva er den optimale bredden uten at jeg må til med valsing? (vil ha KANT!!)

 

og hva anbefaler du av disse:

685_a3-e-147.jpg

eller

689_a3-e-151.jpg

 

eller bare vanlig S3 fanger...?

 

klør i fingrene etter å få begynt på styling nå:)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallao;)

vet ikke om du husker meg...

var på "golf3" treffet på hadeland i sommer.

golfen me de blå lyktene;)

 

har kjøpt meg a3 nå, å lurte på en ting...

den fangeren du har, hvilken er det? heh

du skjønner, det ligger jo 4 forskjellige ute... en med lyktespylere, en med tåkelys, en med begge, og en uten noen...

hvilken har du? vil ha samme greia:p

 

og hvordan funker det med 19" felg og senk?

hva er max bredden jeg kan operere med på felga/dekka?

eller heller, hva er den optimale bredden uten at jeg må til med valsing? (vil ha KANT!!)

 

og hva anbefaler du av disse:

685_a3-e-147.jpg

eller

689_a3-e-151.jpg

 

eller bare vanlig S3 fanger...?

 

klør i fingrene etter å få begynt på styling nå:)

 

 

Hei. :) Joda, var vel du som hadde så kort kjøretur det... ;)

 

Gratulerer med ålreit bil da. :)

Jeg har den med begge, men kunne godt vært foruten den med vindusspylere, men ikke jeg som kjøpte den så.

 

Greit med 19" og H&R skrudd helt ned på min, men er jo bredere skjermer på S3 og har jo fin camber....

Sett 10x18 på A3 men ikke som har vært innenfor, tror du må lete litt her eller på VACN forumet for å se hva folk kjører med. Er jo en del som har 19 men vet ikke hva slags ET og senking de har da.

 

 

Hadde vel gått for vanlig S3 fanger(litt jobb for å få den til å passe, er en svart A3 på VACN forumet som har bytta foran og bak så går ganske greit) eller den nederste av de der, bare at jeg hadde hatt noen bak gitteret så du ikke ser rett inn på karosseriet der liksom..

 

Ja, gjør mye med litt styling på bilene, men hadde vel kanskje vært greit å vente med å sette det på til over vinteren. Lett å få steinsprut nå vet jeg, selv om det kanskje er bedre der du bor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du har de samme lyktene som meg. Hvordan har du unngått dugg på de? Sliter litt med det på mine. Utrolig fet bil du har! Er det lakk eller folie på taket ditt?

 

Unngått dugg? :p Har vi ikke sett. Er helt håpløse de her å. :s

 

Takk. :)

 

Er folie bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :) Joda, var vel du som hadde så kort kjøretur det... ;)

 

Gratulerer med ålreit bil da. :)

Jeg har den med begge, men kunne godt vært foruten den med vindusspylere, men ikke jeg som kjøpte den så.

 

Greit med 19" og H&R skrudd helt ned på min, men er jo bredere skjermer på S3 og har jo fin camber....

Sett 10x18 på A3 men ikke som har vært innenfor, tror du må lete litt her eller på VACN forumet for å se hva folk kjører med. Er jo en del som har 19 men vet ikke hva slags ET og senking de har da.

 

 

Hadde vel gått for vanlig S3 fanger(litt jobb for å få den til å passe, er en svart A3 på VACN forumet som har bytta foran og bak så går ganske greit) eller den nederste av de der, bare at jeg hadde hatt noen bak gitteret så du ikke ser rett inn på karosseriet der liksom..

 

Ja, gjør mye med litt styling på bilene, men hadde vel kanskje vært greit å vente med å sette det på til over vinteren. Lett å få steinsprut nå vet jeg, selv om det kanskje er bedre der du bor. :)

 

ja, jeg som hadde så kort kjøretur:p

skal nok vente med styling til etter vinteren, men vil handle det inn, lakkere det o.l ferdig til våren;)

er ikke så altfor gale her i bergen, men det får vente uansett:p

 

må ha 19"! er bare helt sjef! får leite litt rundt etter hvem som har, og hva de har ja:)

 

er det ikke mulig og få kjøpt s3 look bakfanger?

så slipper jeg fjas å slikt for å tilpasse en original en...

 

lurte også på om du hadde peiling på om lykter med fasthengende blink passer rett på en 8L, eller om jeg må kjøpe de delte lyktene...

tenkte på disse, drit billige!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-02-AUDI-A3-LED-CHROME-HALO-PROJECTOR-HEADLIGHT-00-01_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ017QQitemZ270182097693QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

1700 inkl frakt!

 

eller disse, enda bedre!http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-02-AUDI-A3-LED-HALO-PROJECTOR-HEADLIGHTS-LAMPS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33716QQihZ018QQitemZ280168716291QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

1450 inkl frakt!

 

men vet ikke om de passer!

 

lykter skal på med en gang hvertfall! :D

klarer ikke å vente!

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg som hadde så kort kjøretur:p

skal nok vente med styling til etter vinteren, men vil handle det inn, lakkere det o.l ferdig til våren;)

er ikke så altfor gale her i bergen, men det får vente uansett:p

 

må ha 19"! er bare helt sjef! får leite litt rundt etter hvem som har, og hva de har ja:)

 

er det ikke mulig og få kjøpt s3 look bakfanger?

så slipper jeg fjas å slikt for å tilpasse en original en...

 

lurte også på om du hadde peiling på om lykter med fasthengende blink passer rett på en 8L, eller om jeg må kjøpe de delte lyktene...

tenkte på disse, drit billige!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-02-AUDI-A3-LED-CHROME-HALO-PROJECTOR-HEADLIGHT-00-01_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ017QQitemZ270182097693QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

1700 inkl frakt!

 

eller disse, enda bedre!http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-02-AUDI-A3-LED-HALO-PROJECTOR-HEADLIGHTS-LAMPS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33716QQihZ018QQitemZ280168716291QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

1450 inkl frakt!

 

men vet ikke om de passer!

 

lykter skal på med en gang hvertfall! :D

klarer ikke å vente!

 

Ja, greit å vente litt uansett. :)

 

Tror 8,5x19(slike jeg har) skal gå greit med moderat senking, men som sagt sjekk litt opp, iallfall om du skal senke mye.

 

Tja, vet ikke om noen som har helt lik iallfall. Men tror det ikke er så mye jobb å få det til bak altså. ;)

 

Hele lykter passer på de, eneste er at man antagligvis må kutte litt i forskjermen. Blir på samme måte som om man gjør det på A4, ligger vel et par guider ute her.

 

Og greie de lyktene der, men hadde kanskje bestilt fra Tyskland, men er vel bedre kurs fra Usa.

 

Like greit å ta på de med en gang, lyser bedre gjør de å. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit å vente litt uansett. :)

 

Tror 8,5x19(slike jeg har) skal gå greit med moderat senking, men som sagt sjekk litt opp, iallfall om du skal senke mye.

 

Tja, vet ikke om noen som har helt lik iallfall. Men tror det ikke er så mye jobb å få det til bak altså. ;)

 

Hele lykter passer på de, eneste er at man antagligvis må kutte litt i forskjermen. Blir på samme måte som om man gjør det på A4, ligger vel et par guider ute her.

 

Og greie de lyktene der, men hadde kanskje bestilt fra Tyskland, men er vel bedre kurs fra Usa.

 

Like greit å ta på de med en gang, lyser bedre gjør de å. :)

 

da får jeg sjekke litt opp i det også:)

gleder meg sinnsykt til å få bilen til å se bra ut!

kanskje like bra som din? ;p

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår