borabora Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Bilen er bremset til 278 hk for et par år siden med litt problemer med lmm såvidt jeg har skjønt... Nei, ikke facelift lykter.... Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Oki... er det hemmelig liksom :afro 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Oki... er det hemmelig liksom :afro Ja. Kjempe.... Er vel bare et kurant alternativ da..... ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 er det sånn at du tar på s3 fangeren på vinterstid, eller fungerer det å kjøre med den selv med litt snø? ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 er det sånn at du tar på s3 fangeren på vinterstid, eller fungerer det å kjøre med den selv med litt snø? Det går ann å kjøre med den nyeste å men tok den av for sikkerhets skyld. :) Bygger vel ca 5 cm lenger ned... Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvracing Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Grattis med "gamle bilen" tilbake :) Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser! - 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Du skal vel tilfeldigvis ikke selge s3 fangeren din du?:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Takk for det Christer. :) Hvem fanger tenker du på da? Den orginale? Tror ikke den passer helt, og er litt skada... Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Vinterstuk om dagen. Men satt på de nye baklyktene da. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Tøffe lykter, men desverre ikke noe etter min bils smak. Kan ligne litt på en eldre stylet Golf bakfra med de lyktene - ved et _Raskt_ lite øyeblikk over bildet. Men, de passet jo ganske greit på en rød Audi da. =) Flott bil uansett! Gleder meg til nye vårbilder med Rieger fangeren på... =) Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Fantastisk fin bil det der altså!! Digger den rødfargen, misunnelig på den! Hvor bremset du bilen din? Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Facelift lykter synes jeg ikke passer så bra på denne og hadde like på A4'en så liker de her. :) Vårbilder tar det nok litt tid før kommer med det været her. :s:P Takk, rødfargen her er den fineste fargen jeg vet om. :) Men synes bilen din er veldig fin og gjennomført også, sett den på mange treff siden den ble bygd. :) Edit: Ble bremset et sted i nærheten av Stavanger ikke jeg som gjorde det og har ikke papirene her. Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Okei! Skal få bremset min iløpet av våren også... Ja, den har vært på en god del treff den bilen ja og kommer på fler!! Håper på å se din da! Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Okei! Skal få bremset min iløpet av våren også...Ja, den har vært på en god del treff den bilen ja og kommer på fler!! Håper på å se din da! Burde få bremset den her igjen jeg å, gjort litt med den etterpå. Men ikke så mange steder det er 4hjulsrulle. Ja, vært på Våler og Rudskogen stort sett alle treffene de siste 5 åra så blir nok fler. ;) Vet ikke om du er på VAG forumet jeg? Blir en vårmønstring her jeg bor 28/4 for å starte treffsesongen, ligger mer info i egen tråd der. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Joda, er på VAG forumet og håper jeg får bilen klar til vårmønstringen hos dere på Hadeland... Er ikke sikker på hvor de har 4hjuls rulle, men trur de kanskje har det på flisundet... skal si ifra hvis jeg finner ut noe mer! Edit: Ser på sidene til Flisundet nå at de har 2 og 4 hjuls dyno! så der har vi jo en mulighet! Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg