Mew Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Noen fra mogreina her som har sett hvordan det står til med min x-baby? Lurer veldig på om den er like strøken som da jeg solgt den! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har møtt den ett par ganger... Men ikke sett den på nært hold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har møtt den ett par ganger... Men ikke sett den på nært hold. Har sett bilen : ) den blir kjørt pent, å tror det er mye vasking å gnukking på den, for skinner vær gang jeg ser den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Det hørtes bra ut! Var et par på 23 eller noe som kjøpte den som familiebil for seg, og dems barn på 1 år eller noe! Så jeg mistenkte at dette ble en typisk norsk familiebil! Småbulka, dårlig stelt osv:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Den har jeg sett ett par ganger..og som de sier her så er den ganske pen enda:) får alltid lyst til og kjøpe en sånn når jeg kjører bak denne her..tøff bil,digg lyd Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Spesiell følelse av sitte på/kjøre en sånn bil ettersom den er så høy og går så jævlig :):) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg