mbfreak Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er sånn i 86mod min og 2,0E. har du sånn stoooooooor boks i 86 så må det være bytta til nyere motor da. eller nytt toppdeksel fra 89 Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 er ikke så lett å se forskjell på stor og "liten" boks for et utrent øye hehe ;) neida, men de er egentlig ganske like.. ! den fra 89+ er litt bredere på en måte Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 er ikke så lett å se forskjell på stor og "liten" boks for et utrent øye hehe ;)neida, men de er egentlig ganske like.. ! den fra 89+ er litt bredere på en måte vi kan heller kalle den for avlang?? den andre er mere rund. stygg er de begge to:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 vi kan heller kalle den for avlang?? den andre er mere rund. stygg er de begge to:D greit det hehe... er ikke spesielt vakre nei :p espen-190e fra mb190klubben her, ja ! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 greit det hehe... er ikke spesielt vakre nei :p espen-190e fra mb190klubben her, ja ! veit det shø:P hehe veit alt vett:P hahahaa Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastey Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Halla. Var jeg som kjøpte den Mercedesen fra Sandnessjøen. ( den som du hadde link til og tenkte du skulle kjøpe først) Jeg trenger ny front til den.. Noen som har noen tips. var en amg som sto på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Halla. Var jeg som kjøpte den Mercedesen fra Sandnessjøen. ( den som du hadde link til og tenkte du skulle kjøpe først) Jeg trenger ny front til den.. Noen som har noen tips. var en amg som sto på. Åh, din slask! Den bilen skulle jeg ha! :P Fornøyd med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Åh, din slask! Så så gutter, ikke noe krangling her nå :) hehe Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastey Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hehe =) Jeg var først, tok den med en gang såe.. Ja, veldig men er noe feil med den, CO'n er for høy, litt treg å starte.. Lite rust faktiskt.. Spann ned til kordene her om dagen :P Menne som sagt, jeg trenger ny front.. ( og bunnpanne! :( veiene i nordland er ikke gode akkurat) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har nettopp solgt Mazdaen min, og er ute etter ny bil. Har snust litt på 190E, f.eks denne Har noen spørsmål til dere: 1. Generelt sett, er dette gode biler? 2. Hvilken prisklasse ligger de på? Får jeg en bra for 15000? 3. Hvilken motor anbefaler dere? Skal ihvertfall ha innsprøytning. 4. Er den dyr å forsikre? 5. Er det RWD på alle 190? 6. Er automat-kassene til å stole på? 7. Hvilket utstyr ble levert til denne (el. vindu, takluke, servo, sentrallås etc)? Har hørt om 16V interiør og sportline. Kan noen forklare meg dette? Dette var litt gøy, jeg solgte også mazdaen min og kjøpte mercedes Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg