Gå til innhold

Pris på RX-7 RHD

Ranger emnet


candyman

Anbefalte innlegg

jeg har bytta motor 1 gang..overhalt den motoren 1 gang....bruker over 2 liter på mila lett...men så kommer det fine stikkflammer å.

 

jeg har vel ca 280 hk nå...

dem er helt ok lette å trimme...

skal du på mazda å kjøpe deler til den må du være klar for å høre at dem ikke har lagt inn delefilmen på pc'n....jeg måtte vente over 1 mnd på en eksosmanifold pakning...å dette i 2003.

 

du kan også regne med å høre ''er det sånn mx5'' når du spør.

man må ha det i bakhode at det er en 10 år gammel bil som bare har burna piruetter og blitt banekjørt og grisa med...

men drivverket er skuddsikkert.....synkronringen på 5 gir og revers er svake.

men ikke at det plager deg.

resten av kassa og ut er helt topp. jeg kan fint dra i gang 245 på 19"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Håkon A

jeg har bytta motor 1 gang..overhalt den motoren 1 gang....bruker over 2 liter på mila lett...men så kommer det fine stikkflammer å.

 

jeg har vel ca 280 hk nå...

dem er helt ok lette å trimme...

skal du på mazda å kjøpe deler til den må du være klar for å høre at dem ikke har lagt inn delefilmen på pc'n....jeg måtte vente over 1 mnd på en eksosmanifold pakning...å dette i 2003.

 

du kan også regne med å høre ''er det sånn mx5'' når du spør.

man må ha det i bakhode at det er en 10 år gammel bil som bare har burna piruetter og blitt banekjørt og grisa med...

men drivverket er skuddsikkert.....synkronringen på 5 gir og revers er svake.

men ikke at det plager deg.

resten av kassa og ut er helt topp. jeg kan fint dra i gang 245 på 19"....

 

Ja jeg regner med at det er blitt et par piruetter og grisekjøring, er litt kjipt, større kjangs for at det blir du som må betale for det, ikke forrige eier som la igjen et par piruettene.

Men for all del, det er en nydelig bil, det skal du ha:D:D Har du et bilde av interiøret ditt, som du kan legge ut til meg? Hva har skjedd med de andre felgene dine, nå har du svarte(eller er det bare piruett felger:D?)

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rx7 er en sportsbil....den er kjent for å være god på bane. i japan er det en superpoppis bil å kjøre race med.

 

jeg vil ikke ha noe pimp preg over den....det skal være 100% race...19" ble litt jålete syntes jeg.

derfor satte jeg på de orginale 16" igjen...men lakkerte dem i en matchende farge.

 

 

her er et bilde av hvordan min ser ut inni...det er ikke min bil..men den er prikk lik...har skinnseter og.

 

men jeg har 2 målere på A-stolpen og en boostcontroller i midt dash'n

rx7-3-004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Crazy Tuning verkstedet den ble lakket? Var den opprinnelig sølv? Hvorfor lakket dere den turkis, så pusset det ned igjen? Og den ene døra rosa? Må innrømme at jeg ikke har peiling på lakking i det hele tatt, skjønte ingenting av alt som ble gjort på bildene, men pent ble det hvertfall:D

Hvor mye har du brukt på bilen din hittil? Hvor mye måtte du gi for ny motor, eller hva koster en overhaling?

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig, så har jeg hatt så mange og mye utgifter på denne bilen så jeg vet ikke..men jeg har brukt fint over 100k fra når bilen rulla ut av conataineren her i norge.

 

ble ikke lakkert i lokalene til crazytuning, men hos lakkereren vi bruker.

 

grunnen til de forskjellige fargene er at lakkereren skal se hvor han har pussa etc...bruker det som kontrastfarge.

 

lurte en del her på forumet ved å vise rosabildene :D :D :D

mange fikk sjokk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Bor like ved jobben din så jeg pleier som regel å høre deg på morran.. liker lyden :D

 

Anyway, har dere lakk-boks på CT???

 

Geir

 

lyden er genial...105 db+ rett ut i norges natur...

vi har ikke lakkboks inne på våre lokaler. men vi ordner lakkering hvis det skulle være behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår