JHS Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kjørte forbi 3 stk Mitsubish 3000 GT på rv.4 ved Reinsvoll/Eina lørdag kveld... Noen her eller..? Vært noe treff eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hvilke farger?Kan det være PA (Pettersen Autoimport) sine? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har vært mitsubishi treff på toten gjestegård ( skreia ) i helga, så du kan regne med at dem kom derfra :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 En av disse tenker jeg? http://www.mitsubishi-klubben.no/forumet/viewtopic.php?t=2395 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Fy! Hadde ikke sagt nei takk til en av de nei.. Er ikke den hvite med det svarte panseret i midten Blown sin Dodge Stealth? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Var 3 stk av de i følge, og hadde nok helt sikkert vært på Toten Gjestegård da ja. Var noe fryktelig tåkete så la egentlig ikke merke til akkurat hvilke av de 3 det var. Gikk noe grenseløst sakte, så jeg dro avgårde forbi de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 En oppklaring.... Jepp, det var tre (de to til venstre og den svarte nest lengst til høyre)... Hadde vært på Toten ja og jeg kjørte dessverre lånt bil (den svarte) da min egen er..... skal vi kalle det "død" for i år etter at girkassa syntes den hadde fått nok.... Og stemmer at den hvite med svart panser er Blown sin Stealth..... Litt sakte har en nesten lov å kjøre en gang i blant også faktisk ..... Litt mer praktisk når en faktsik har tenkt å kjøre sammen ..... TAZ Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg