Gå til innhold

Dette er bilen min ! Opel Calibra <3

Ranger emnet


-KrZ-

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
nice den bilen din krz ...

 

 

har du noen videre planer ?

 

ja, hadde jo skjedd en feil med bestillinga på felger så de får jeg ikke enda.. *hoff* stress asså..

 

men nye felger, skal ordne intriøret (lakkere, sette inn sportseter, muligens ordne litt i dashbordet). pluss på begge sidene i baksete på "veggen" der så skal det inn med plexi og noe neon (ikke noen veldig sterke skal bare ha noe deode lys eller noe tenker jeg)

 

videre bak i bagasje rommet skal jeg bygge gulv rundt basskassa som står der, sånn at alt av ledninger å styr blir skjult, kommer mest sannsynlig til å lage et theme baki der (ikke 100% sikker på hva det blir enda men men). Kommer nok til å bruke noe plexiglass og noe neon.

 

Neon skal settes på under bilen til våren, kjører grønt ;)

 

caliperne skal lakkeres.

 

Kanskje dekor, bare kanskje ;)

 

videre hvis jeg har penger noe så skal det vel bruker litt på motor.

 

 

sånn ser det ut i allefall ;)

 

 

mvh

-KrZ-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja fortiden så er det ikke så mye som skjer egentlig..

 

lagt om til vinterdekk selv om bilen kommer til å stå mesteparten av vintern.. får se om jeg kan skaffe en lagrings plass.. (garasje eller lignende) sånn at jeg kan jobb litt der..

 

Anlegget har flippa.. altså dvd sony tutchscreenen som står i.. fargene er fucka og den spiser cder, vil ikke lese !

 

Noen som vet hva det kan være?

 

mvh

Kristoffer aka KrZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

tja, ser at ikke stort har skjedd siden sist :)

----

 

beklager at det ikke har kommet noen nye oppdateringer.. har vært mye syk det siste året, og vært plaget med rygg problemer.. er nå på bedringens vei og inn i garasjen bærer det..

 

har fått 2 kompiser som skal være med å bygge litt så da regner jeg med at det skal gå fint fremover.. tar en sikkelig finpuss på 1-2 uker nå så er det ut å kjøre i det nydelige sommer været

 

mvh

-KrZ-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår