ZebrA Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 ja får vel ta den jævla russebussen ned en tur da kan hende jeg må låne lift av noen opp til jessheim pga gasswaieren har røki..... Siter 1997 Opel Omega B 2,5 TD 1997 3stk Opel Combo 1,7D 1973 VW 412 Variant 2002 Shortcar GSXR 750 1968 Opel Kadett B Olympia `2dr coupe vinyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by ZebrA ja får vel ta den jævla russebussen ned en tur da kan hende jeg må låne lift av noen opp til jessheim pga gasswaieren har røki..... neida bedre og trykke på "post reply" en "new tread" har gjort det selv et par ganger :D bare og editere posten din ovenfor og velg delete, så forsvinner din og alle andre som har postet her, det vil si meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg