drunkenPETE Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Fy faan at det er mulig ass, slutt å sitt hjemme på gutterommet og sipp og klag på dårlige bilder, vær fornøyd med det dere får se. Eller dra dit å se sjøl og ta deres egne bilder. Syns bildene var mer en bra nok jeg ;) så da litt åssen det var der enig med deg der!! :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Det er også lagt ut flere bilder her http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=1263261 bra bilder:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scout80 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Se her ja! Den evigunge sladdevogna til gjerstan og greier! Skikkelige saker! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Han hadde jo over 300 gamp og fortsatt originaldekslene på motoren på! Hvor rått er ikke det? Dessuten var han den eneste som turte å legge noen kamerater etter seg! he he , legge noen kammerater, he he den er god:thumb :thumb Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanni Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Takk GjerstaN. Mye kosligere å se på sånt :D Siter - Queen Of The Road - - 94 Honda Civic sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg