CB*Celebration Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Må lakke fangerne ihvertfall... Er bare usikker på om jeg skal kjøpe ny frontfanger først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Den er ikke no særlig lavere enn vr6 leppa. Men den stikker litt ut så ikke regn med å komme inn så mange steder hvor det er grop i innkjørslen.. Har panser forlenger. ikke øyelokk. Min farge er violett. 5dørs. Hvem list på bakluka prater du om? spoilern? den har jeg lakkert. Åssen dempere har du? jeg har justerbare gule koni. Hva er galt med front fangern? Og den ser litt falma ut den bakfangern din.. :) Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 justerbare koni er DIGG var Federn ap Sportfahrwerk... kjøpte de på Norsk bildelsenter på VW-Audi treffet de hadde i mai eller når det var. Er jævli stive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Ok, sjekk pm. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hva gjør du med den dtm-leppa di om vinteren a? Tror jeg må skru av den leppa da ass. Blir jo brøytebil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Er det orginale doble rør bak, eller er det et (d)effektanlegg du har fyrt på? Var pent forøvrig.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Jeg har vr6 leppe om vintern.. går bra det, subber der det ikke er måka. Er ett helvete å gårn da hvis det har kommet snø om natta. Eller hvis du er borte om kvelden og det snør og du kommer hjem klokka 02.00 og det ikke er brøyta i går'n. Jeg tok fart og skøyt inn i og der sto jeg.. Bilen hang i lufta åppå snø'n. morro har du msn? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 den bakfangeren er grå orginal på gt'ene, kjipt... Har msn ja...? det er doble 2,5". Jeg og en kompis som satte det på forrige uke. Er ikke effektanlegg, og ikke orginalt:D Vi tok av den bakre lyddemperen, satte på strakt rør og sveisa på de to enderøra. Ble jævlig kul lyd oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Vi tok av den bakre lyddemperen, satte på strakt rør og sveisa på de to enderøra. Pent.. :) Msn = legge til CB*Celebration i adressebok eller hva det er Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 ja, gjør det. har du mailadresen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Ja send meg msn mailen din på PM.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Ostby Felger....... 18" med 215/35 går fint! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Kid-A 18" med 215/35 går fint! må da valse så vidt da eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Tja, du kan jo kjøpe 7x18" Har sett masse Golf III/Vento med 18"! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 det er jævelig fett da.. tror jeg bare skal ha 17" nr jeg skal kjøpe felger til min når jeg kommer så langt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg