Corolla Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg lurer på hvilken ledning som skal til tenning og hvilken som skal direkte til batteri(minne) av den røde og gule. Jeg trodde gul var til minne og rød til tenning, men den gule ledningen er dobbel så tykk som den røde og da begynner jeg å lure litt. Skal ikke hovedstrømmen gå gjennom tenninga og den røde kabelen, mens den gule ledningen som går direkte til batteri bare skal gi strøm til minne når spilleren er avslått? Noen som kan forklare hva som er riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID se der jah :) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takk :) Synes bare det var litt rart at memory lednigen på kontakten var dobbelt så tykk som den røde, men det betyr sikkert ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takk :) Synes bare det var litt rart at memory lednigen på kontakten var dobbelt så tykk som den røde, men det betyr sikkert ingenting. Den gule, altså memory blir som + kabelen til forsterker. Der den trekker det meste av strømmen. Den røde er kun styrestrøm :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Stemmer stemmer :) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg