QRing Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 kan man bruke foreksempel 2 av kanalene på en høytaler hver, å brokoble de 2 siste kanalene ilag å bruke på en sub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QRing Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja deili:) gjelder dette alle 4-kanalere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 alle 4-kanalere som er brokoblingsbare, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 men da blir vel forsterkeren dratt sjeft,hvis impedansen er forsjellig på utgangene! Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja Tuller du? Er du helt sikker på at du skjønte hva han spurte om? Altså at man kan brokoble de 2 brokoblede kanalene, slik at man i praksis får en monoblokk... Jeg trodde ikke dette gikk! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Tuller du? Er du helt sikker på at du skjønte hva han spurte om? Altså at man kan brokoble de 2 brokoblede kanalene, slik at man i praksis får en monoblokk... Jeg trodde ikke dette gikk! altså, tuller du ? har du ikke lest den første posten eller? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Lol! Jeg blir seriøst dummere og dummere for hver dag som går uten skole. :( My bad! Det flaueste og værste av alt er at jeg leste posten 3 ganger. Jeg skjønte ikke hvorfor Jan Erik svarte sånn. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ^^^^ Hehehe Edit: Det frister å bare slette postene for å slippe ydmykelsen, men jeg sparer det til andres forlystelse. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 men da blir vel forsterkeren dratt sjeft,hvis impedansen er forsjellig på utgangene! nei. det går helt fint å ha forskjellige laster tilkoblet på utgangene. er ingenting som heter at en forsterker blir "dratt skjevt". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg