ssagat Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Noen som vet sånn omtrent hva et verksted tar for å skifte alle 4 støtdemperne og fjærer på en bmw E36? altså bare i arbeid... har ingen plass å gjøre det selv..dritt å være student.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ooogså, ringer vi å hører med de lokale verkstedene fordi det vaaariieeererr:) *nøtteliten melodien, kom igjen nå* gjør det du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 tipper rundt 2000kr.... Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 2000 hørtes lite ut. det vil si cirka 2timers arbeid. 3-4timer vil jeg regne med at ett verksted beregner. bytt øvre støtdemper fester bak mens du er igang, dette er en gjenganger at de er slitt eller rustne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ooogså, ringer vi å hører med de lokale verkstedene fordi det vaaariieeererr:)*nøtteliten melodien, kom igjen nå* gjør det du:) Har tenkt til det da. vil bare vite sånn OMTRENT hva det koster så jeg har noe å gå etter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 På jobben, tar vi 2600kr foran, 1800kr bak, mener jeg... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 På jobben, tar vi 2600kr foran, 1800kr bak, mener jeg... å fy da...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg