Gå til innhold

S: Opel Manta 1977 prosjekt (veteran om få måneder)

Ranger emnet

DiNGo

Anbefalte innlegg

Haster veldig! Har flytta i egen leilighet, og må dermed selge prosjektet.

Kjøpte den for 11.000 med 1,9 motor og 4trins. Har bytta til felger med kant, bytta til 2.0i motor og 5trins getrag kasse, modifisert mellomakselen for å tilpasse girkasse/bakaksel, montert bensinpumpe og lagt opp returslange og strøm til denne. Men er en elektrisk kobling jeg ikke får til, så bilen får ikke gnist, men pumpa snurrer, og motorn kinner. Selges med mange deler og gsi styling og 400lykter (frontfanger og 400lykter er montert). Bilen har to rusthull der tåkelysa originalt skal stå, men følger med en original metallplate så du kan bytte den. Er overflate rust der det ikke er lakk. Bilen trenger å bli pussa ned og lakkert. Har vært sveist i gulvet. Jeg godkjente den i sommer, og varer til mai/juni neste år. Ingen skyldig årsavgift. Venter du til neste år, slipper du å betale for å få skilt på den. Har jobba en del med denne bilen, men siden jeg nå trenger penger, så selges den for 12.000 kr (mulig diskuterbart)!! Må hentes.. holder til i Arendal/Grimstad.

bandit_pic036w.jpg

Fler bilder er på http://cyberdel.zf.no

Og please RING 9-7-1-1-1-4-9-2 ! Er ikke innom her hver dag! Kun seriøse henvendeler, for jeg har dårlig med tid. Går på kurs, og holder på med innflytting av nye ting til leiligheten, så jeg har ikke tid til timewasters.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Prisen står der. Ca 10 - 12.000 kr vil jeg ha. 10 er absolutt laveste. Siden jeg har kjøpt den for 11.000 og påkosta motor, bensinpumpe, 5trins kasse, felger, diverse arbeid og hard-to-get deler. Bytte er ikke mulig for det er pengene som jeg trenger. En BMW 83 modell 320i frister lite grunnet tidligere katta i sekken :) Sorry men det er fordommene mine. Du holder til i Mo, og det er da temmelig langt da?

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider