fsl Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hey, har kobla opp 1000meterne nå, men hvor skal jeg hente styrestrøm til parklysene i tusenmetringene? Vil at de skal lyse både med kjørelys og nærlys... Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 fra parklysa dine såklart... edit: trenger ikke styrestrøm til parklysa. bare paralellkoble sammen med de som er der fra før. og husk å ta ut den "defekt lyspære" lampa i dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bør jo bruke relè på tusenmeterene, så hvorfor ta ut "defekt lyspære" lampa da? Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Men parklysa er det ikke lys i når kjørelys (21w) er på... det som er problemet :p Rele er ikke nødvendig egentlig på så liten strøm, men er kjekt siden jeg sannsynligvis skal ha bryter i kupeen til markeringslysene, men foreløpig stjeler jeg bare strøm :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Men parklysa er det ikke lys i når kjørelys (21w) er på... det som er problemet :p Rele er ikke nødvendig egentlig på så liten strøm, men er kjekt siden jeg sannsynligvis skal ha bryter i kupeen til markeringslysene, men foreløpig stjeler jeg bare strøm :) tenkte til selve fjernlyset jeg da :) Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 tenkte til selve fjernlyset jeg da :) Ja, da må man nesten det, blir alt for stort tap over så lang leder til bryter osv osv. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Men parklysa er det ikke lys i når kjørelys (21w) er på... det som er problemet :p Rele er ikke nødvendig egentlig på så liten strøm, men er kjekt siden jeg sannsynligvis skal ha bryter i kupeen til markeringslysene, men foreløpig stjeler jeg bare strøm :) paralellkoble dem med kjørelysa da.. eller stjel styrestrøm fra både parklys (5w) og kjørelys (21w) til to forskjellige rele.. men det blir litt teit da. du kan også stjele strøm fra kretsen til baklysa elns.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 paralellkoble dem med kjørelysa da.. eller stjel styrestrøm fra både parklys (5w) og kjørelys (21w) til to forskjellige rele.. men det blir litt teit da. du kan også stjele strøm fra kretsen til baklysa elns.. Har stjelt fra den nederste polen (gul ledning) til parklysene og det funker utmerket! Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg