Gå til innhold

Dg-drag Oktober

Ranger emnet


Alexanderjr

Anbefalte innlegg

Kom å få målt bilen din på messen.

 

Elektroland , Mosjøen arrangerer db-drag fra kl. 12.oo lørdag 14. oktober.

(Konkurransen foregår ute ved fotballbanen)

Forskjellige klasser og premier. Kun kr. 50.- i startgebyr.

 

Bli med på konkurransen eller bare få målt bilen din.

Påmelding ved oppmøte ved nedre port i Ranahallen ved Mo I Rana

 

Elektroland vil også ha diverse messetilbud på spesialprodukter

 

 

bilmc.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er IKKE dB DRAG RACING !!!

Jeg hater at folk ikke kan la være å bruke ordet dB Drag, dB Drag Racing eller logoer... (Eller andre ting som vi eier rettighetene for)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er IKKE dB DRAG RACING !!!

Jeg hater at folk ikke kan la være å bruke ordet dB Drag, dB Drag Racing eller logoer... (Eller andre ting som vi eier rettighetene for)

Neida, står jo "Dg-drag" ;)

Vet ikke helt hva det står for i så fall, men... :D

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan er det du prater om?

 

Db-dragRacing skal ikke dit nei.

 

db drag er det man kaller det i dag.

dB-drag er det Tor Steinar som har rettighetene på i Norge, altså dB-drag, dB-dragracing osv, må du ha tillatelse til å bruke.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har som sakt ikke tillatelse til å kalle dette db-drag, db drag, db-dragracing, eller lignende. tor har rettigheter på dette navnet i norge, og de rettighetene inkluderer også Lignende ord (som lett kan forveksles).

 

at alle kallder det db-drag i dag er en ting, men det er fordi tor og de andre offisielle db-drag dommerene har stått på som bare det de siste årene for å få frem dette navnet. så selv om alle kaller der det i dag er det IKKE dermed sakt at du skal bruke dette navnet når du holder konkuranser. du kan kalle det db-måling, decibel-måling, db-konkuranse, eller hva du vil, men Ikke db-dragracing eller lignende.

 

at folk missbruker dette navnet når de holder konkuranser er faktisk et ganske stort problem blandt oss som driver med db-drag, enten du tror det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dg-drag er ikke brukt annet enn det jeg skrev..

 

Kom å få målt bilen din på messen.

 

Elektroland , Mosjøen arrangerer høytspillingskonkurranse fra kl. 12.oo lørdag 14. oktober.

(Konkurransen foregår ute ved fotballbanen)

Forskjellige klasser og premier. Kun kr. 50.- i startgebyr

 

 

Som du ser blir det kalt høytspillingskonkurranse på infohefte/avisa.

 

Jeg brukte db-drag for det ser litt mere moderne ut på en forum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt. blir kalt høytspillingskonkuranse. Beklager bruk av db-drag:p hehe

Viss du leter gjennom nette finner du sikkert 1000 till du kan klage på ;p

 

Foresten.. jeg vant selv bassrace på sommertreffet@acr i sommer..

Er ikke noen fra dg-drag her som kunne finne ut hvor det blir av etiketten som skal på pokalen jeg vant? Dette skulle bli sendt ut:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt. blir kalt høytspillingskonkuranse. Beklager bruk av db-drag:p hehe

Viss du leter gjennom nette finner du sikkert 1000 till du kan klage på ;p

 

Foresten.. jeg vant selv bassrace på sommertreffet@acr i sommer..

Er ikke noen fra dg-drag her som kunne finne ut hvor det blir av etiketten som skal på pokalen jeg vant? Dette skulle bli sendt ut:p

 

Den kommer.. Vi må bare komme litt ajour her...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt. blir kalt høytspillingskonkuranse. Beklager bruk av db-drag:p hehe

Viss du leter gjennom nette finner du sikkert 1000 till du kan klage på ;p

 

Foresten.. jeg vant selv bassrace på sommertreffet@acr i sommer..

Er ikke noen fra dg-drag her som kunne finne ut hvor det blir av etiketten som skal på pokalen jeg vant? Dette skulle bli sendt ut:p

tenker du på metall-platen som festes på stenen nederst, eller bass-race logoen som festes på søylen?

tor kan sikkert sende deg dette om du kontakter han med info om hva det er du trenger. han har i allefall fått inn merkene nå så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette et merkenavn!

Siden Tor Steinar og hans disipler bruker mye tid og ressurser på å bygge opp et image rundt dette og folk assosierer dette merkenavnet med de som står bak driftingen av dB-Dragracing i Norge er det fullt forståelig at de blir en smule frustrert når det blir misbrukt.

 

Enhver bedrift som bygger opp et merkenavn og har eierrettigheter på dette ser ikke blidt på misbruk. Om en ikke skjønner dette bør en tenke litt grundigere over saken; kanskje lese en smule juss og litt om forretningspraksis :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår