EIO Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Et problem jeg har fått i det siste er at det skrangler i ett eller annet når jeg starter bilen, høres ut som noe av metall under bilen er løst. Hadde bilen på løfte-bukk i går, men etter å ha lett en time etter løse deler og ikke funnet noe satte jeg den ned igjen.. noen her som har noen anelse om hva det kan være? ulyden kommer sånn akkuratt når motoren starter, varer kanskje sånn i 2 sekunder... men er irriterende da bilen skal på eu kontroll i morgen (noe jeg gruer meg litt til). Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 skraping i starteren? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Vibrasjon i eksos-anlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Eksosanlegget tenkte jeg det var også, men fannt ikke noe som var løst, får lete litt til. Håper det ikke er starteren for det blir fort noen lapper å fikse. Takk for svar :) Ha en fin dag! Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hvordan gikk EU'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Heisann! EU-en gikk over all forventning, null feil eller mangler! Ble overrasket jeg. Tenkte det ville telle litt negativt når de som skal kontrollerer starter bilen hører en sånn lyd, men det hadde jo ikke noe med sikkerhet å gjøre. hehe ABS'en var snill og virket i dag også, litt flaks skal man jo ha også. Fikk et tilbud fra en idag om å kjøpe noen 19" felger til S3. til en råbra pris. jeg får lete litt etter bilder med 19". Har jo ønsket meg 18" i sommer men hadde aldri råd til å legge såå mye penger i felger... 19" er jo kanskje litt vel å ta i syns jeg... Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 he he 19' er kool size på a3. Jeg har det.. Men 18 blir nok kanskje noe mer konfortabelt. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hei! jeg har også en lav svak skrangelyd på min! men er ikke bare når an staret? litt av og til i gasspådraget også? tror det kan være noen fester der me motoren. Start bilen med panseret oppe. Så tror jeg du hører det kommer fra motoren. Hvis det er samme lyd vi snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ja, det er det på min også, måtte høre litt ekstra etter. si i fra hvis du finner ut hva som var galt :) Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 jepp skal gjøre det! Det gjelder deg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Sikkert Audi ringene:fatality: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 jepp skal gjøre det! Det gjelder deg også! Skjekk bakre motorfeste! Dette kan ha løsnet og kan ligge og klirre når motoren vibrerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ja hørte me en volvo mekaniker idag faktisk:p hehe. Men sa det samma han også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Nå har jeg sjekket ringene både forran på grillen og bak på luka og ingen av de er løse eller skrangler.... må få den opp på bukk en dag igjen og sjekke litt mer, eksosanlegget og motorfester, eventuellt starteren også. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg