skjarlie Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 lurte på om noken har bygd frå 740 90, til 940 front, eller nokon har noke info om kva som må gjerast? passar alt av plast og lister rett på, og er kontaktane til lyktene dei samme, slik at ein slepp skøyte ledningane? lurte og på angåande bytte frå b230f til ft, passar boksane frå 940 rett på kontaktane? og kva med bensinpumper og liknande? har berre ei pumpe, i tanken. er ikkje samme insprøytningssystem meinar eg. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Fronten så må du bytte lykter, grill og panser.. vet ikke om kontaktene passer overens, men er ikke noe problem å skjøte dem. Ang motoren, så skal det passe hvis du har lh2.4 ledningsnett, og det ser du enkelt på om du har et diagnose stikk oppe ved det høyre fjærbeinet når du står å ser på motoren. Har du det diagnose stikket, så passer boksene om hverandre, og det er det meste bare plug and play ang motorbytte.. for regner med at du har en 230f motor, og da har du mest sannsynlig et LH2.4 innsprut, siden du har en 90 modell bil.. så tror det skal være plug and play.. men jeg ville trodd at du har 2 pumper, du er sikker på at du bare har 1 pumpe ? Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 motoren passer rett i, og det er likt innsprøytningssysten.. du må forlenge ledningen til LMM, og bytte plugger til lamdaen.. skal du ha orginal lukket luftfilterboks må du flytte batteriet og spylervesketanken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 kjøp dej en 940;) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 kjøp dej en 940;) eller som jeg har sagt før; 760 turbo 88-90. men med forbedret motor, myye bedre girkasse(og manuell, 760'iene ble vel knapt nok levvert uten aut.) og stiv aksel.. hva blir lettest å bytte? trådstarter; liker tankene dine jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 eller som jeg har sagt før; 760 turbo 88-90. men med forbedret motor, myye bedre girkasse(og manuell, 760'iene ble vel knapt nok levvert uten aut.) og stiv aksel.. hva blir lettest å bytte? trådstarter; liker tankene dine jeg:D ja, takk. synst 940 fronten er tøffare en 90 modell.. har nok lh 2.4, for har diagnostikk boks. men meiner det er berre ei pumpe. er litt spessielt på 90-92 modell 740. huskar ikkje kva det heitte. korleis er det med m90, passar den rett inn? må nesten ha det og, viss eg først skal skifte motor. men blir nok ei stund fram i tid. held på å kjøpe r-sport setetrekk, og lyte ha nye vinterdekk, så har ikkje peng:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 kassen passer rett på ja, men du må bygge om til hydraulisk klutsj, men sålenge du får med alle delene når du kjøper motor og gir er det bare bolt on.. på 940 delebilen min er det hvertfall bare ei pumpe, men på 740'in er det to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 kassen passer rett på ja, men du må bygge om til hydraulisk klutsj, men sålenge du får med alle delene når du kjøper motor og gir er det bare bolt on.. på 940 delebilen min er det hvertfall bare ei pumpe, men på 740'in er det to har hydraulisk clutch. så då høyrast da jo nesten ut som om eg kan få da til, sjølv med svært lite peiling på motor. men motorskifte blir nok ikkje før lenge. men frontskifte er eg sugen på no snart. skal høyre med volvohuggeren kva dei tek for komplett front uten fangar. har faktisk ein ståande som eg kjøpte frå ein 760 turbo, som har samme farge som bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.