Stamford Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har 17" felger jeg tenkte å smelle på vinterdekk.. Noen med erfaringer med brede dek på vinter? Snakker 225, eller rundt der.. Siter 96 318is 99 320ci (solgt) 88 325i (solgt) 87 325ix (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har selv 225/45-17 som vinterdekk og det funker fint her oppe! Kan flyte litt på snø men ingen problem. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Kommer jo helt ann på bilen. Har vært borti at folk renner av veien med breie piggfrie vinterdekk. (jeg som må taue de opp igjen. 90% av de hadde piggfrie vinterdekk i dim < 195) Skaff deg noen smalere felger og bruk på vinter'n. Er ikke mange som gir deg tommer'n opp for råe felger når du ligger halveis i grøfta å kaver. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Kjørt ett år på 225/45 17 og ett år på 225 foran og 245 bak ingen problem, kan kanskje flyte litt på mye slaps men ellers overlegne egenskaper Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg