Trollet_ Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hadde vært koselig med svar på PM!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz_9 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ja hva sier du schiern? 4500 er prisen. Har egentlig solgt det til en i Nordland for 5000,- men er ikke 100% sikker på om han er til å stole på... Hvis dette viser seg å være sant, så er det fortsatt til salgs. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 jeg bor i drammen og er int, er det med kabler? kan isåfal hente ganske så med en gang :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 dere burde skjemmes.. gutten har gått ned MASSE i pris, også skal du ha kabler med også?? =) jaja, løp og kjøp. Dette ser ut som FET stereo til en SINNSYKT bra pris! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 jess, er bare det å få tak i typen.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 er interesert jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz_9 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 JA, her var typen! Anlegget er vel uoffisielt solgt til en kar i Nordland, men anlegget må da fraktes oppover av tollpost, og selv om tollpost sikkert har rutiner for skader, ser jeg det for meg som en kjedelig sak hvis noe mot all formodning skulle være defekt. Ville derfor mye heller ønsket at jeg sammen med kjøper prøver anlegget, og at han ser over det før kjøp. På denne måten vet man hva man får. Typen i Nordland kjøper anlegget for 5000 +frakt, så hvis jeg skal selge det til noen her i nærheten må selvfølgelig prisen være fra 5000 og opp. Hadde vært fint å sluppet å styret med å sende til Nordland, så bare kom med bud! Tlf: 48224238 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz_9 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Har forresten også en Boss og en Stinger phono kabel, og diverse strøm kabler. Dette kan eventuelt følge med for litt tilegg i prisen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg