GGGolf Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hadde tenklt å grunen dørene mine før lakkering no i helga... Det skal metallic lakk på den. har noke arcanol liggendes. er det brukbart?? Har bildeler og slike bedrifter?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg prøvde Arkanol en gang under billakk. Kokte hos meg :angry: Men Arkanol tørker fryktelig sent. Ventet bare et døgn eller noe slikt før jeg lakket. Mulig det hadde gått bedre om det fikk herdet ordentlig. Jeg kommer ihvertfall aldri til å bruke det igjen under billakk. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Det står bak på boksen om hvor lang tid det tar før det er gjennomtørt Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 har noke arcanol liggendes. er det brukbart?? Nei! Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg