Gulbrandsen_Racing Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1254598 Lite igjen føre turboen er på plass.. Grei bil, går helt ok, ligger bra på veien.. Ta kontakt da :) Ny pris: 8 000 kr Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 oppppp Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ingen som vil ha billig bil me store muligheter for turbo? *Skryte* En i sverige hadde samme motor, men med Saab 9000 dyser, intercooler og 3bar bensintrykk. Kjørte en "repa" tilsvarende 300 HK. Så det er potent for å gå fort, disse bilene.. Fin på vinterføre!! Nå er det snart vinteren også! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hva som må gjennomføres for og få den kjørbar med turbo? Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Det aner jeg ikke, for å få det montert på bilen er det bare å skru på alle delene, få tak i noen slanger til vann + oljetrykk. Bunnpanne, adapter, grenrør og turbo er klart. Skulle kanksje helst ha hatt en just. BTR. Så er det vel bare å tute å kjøre. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Virker som en grei bil :) Interessert i innbytte mot noe? Har PC, bil, laptop, anlegg osv jeg kan bytte:) Har også litt penger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 tjaa.. anlegg til bil, eller inne? Trenger egentlig penger, for å finansiere 240'n jeg har handla.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 tjaa.. anlegg til bil, eller inne? Trenger egentlig penger, for å finansiere 240'n jeg har handla.. Jeg har både og :) 2 5kanalsforsterkere og 2x12 basskasse til bil, og 2 philips hjemmehøyttalere med 2x8" i hver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg trenger egentlig penger.. Betale ned lånet.. hehe.. Send PM hvis du er interessert? Prisen er prutbar.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ingen som vil ha billig bil me store muligheter for turbo? *Skryte* En i sverige hadde samme motor, men med Saab 9000 dyser, intercooler og 3bar bensintrykk. Kjørte en "repa" tilsvarende 300 HK. Så det er potent for å gå fort, disse bilene.. Fin på vinterføre!! Nå er det snart vinteren også! Kjørte en "repa" tilsvarende 300hk ? Hva mener du med dette ? At han kjørte en strekke med 300hk eller at "repa" skal bety 300hk ? :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ehm, sorry, men skal du bruke pengene på betaling av lån, eller 240'n? Og vil tru at en 240 ikke trengs noe lån for å kjøpe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 morsomt Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kverna: 402 meter drag, repa er svensk for "stripe" skaabu: Jo, når bilen koster 20 lapper og jeg går på lærlinglønn så må man ta lån, har du noe imot det? Eller er det bare for å gå offtopic i denne tråden også?..... tjekk: Hvorfor bare skriver du "morsomt", og ikke noe saklig? Lag din egen OT-tråd, og la min være i fred. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 du fikk deg en bump og jeg fikk meg en humoristisk tråd å lese ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da har jeg et spørsmål ang lån på 20k... Hvilke betingelser trenger man da? Evt hvor mye må man ha selv? Nedbetalingstid, og beløp i mnd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg