BIG Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Da har bensinpumpen begynt å fuske, noe som selvfølgelig førte til at jeg ble stående midt på E18 i morgenrush'en og høre om meg selv i traffikkmeldingen på radioen kult...Jeg sendte bilen til Møller, dvs. NAF mannen kjørte den dit, men Møller fant ikke noe galt og sa det ikke var vits i å skifte noe på mistanke. Jeg tok den med hjem stakk innom RIMI på veien for å kjøpe meg no snacks. Tror dere ikke den fortsatt står på RIMI??? :angry: SÅ; er det noen som vet om et sted jeg kan få kjøpt en ny bensinpumpe så jeg kan sette den inn selv? Er dette en vanskelig prosess? Kan ikke allverdens om bil, men noe skal da jeg og en kamerat klare å mekke litt på... Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Mekonomen/BilXtra/Møller/osv selger vel deler løst.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Om du kjører inn reg nr ditt hos mekonomen sine sider, får du vel opp alle delene osv. Her skal du vel lett finne bensinpumpe som passer til din golf. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 konge, takk:) Siter Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg