Gå til innhold

ØK: En av disse VW ene. :)

Ranger emnet


Mr Bean

Anbefalte innlegg

Ja eg såg den var til salgs. Og for å si det slik det frister. Men var kipt det ikke var gewinde på den. For eg har felger til den, så det var det minste problemet. :)

 

Og et gewinde koster ca. 3500,-? Skjønner ikke den problemstillinga jeg, men klart 25 000,- er kanskje dyrt for en bil som plukker pokkiser på nesten hvert treff når den ikke har gewinde... :shake

 

Prøv og bygg en bil slik som dette, så får du se hvor langt du kommer med 25 lapper... ;)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et gewinde koster ca. 3500,-? Skjønner ikke den problemstillinga jeg, men klart 25 000,- er kanskje dyrt for en bil som plukker pokkiser på nesten hvert treff når den ikke har gewinde... :shake

 

Prøv og bygg en bil slik som dette, så får du se hvor langt du kommer med 25 lapper... ;)

 

 

Eg vet det koster mye penger å bygge biler. Og eg vet at det koster mer enn 25000 kr å bygge en slik bil. For eg har bygd opp biler selv ser du. Problemet er at eg ikke ska handla så enormt dyre bil. For det skal være en bil i tillegg til de andre eg har. Men sorry hvis eg tråkket deg på tedene når eg sa at at det var kipt det ikke var gewinde på den.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker som sagt å kjøpe nye bil. Dette er det jeg er på jakt etter.

- VW Caddy (den gamle typen med plan)

- VW Golf 1 (cab eller vanlig)

- VW Polo 1

- VW Polo Derby

- Audi 50

- VW Scirocco 1

- VW Passat stv (den typen som er i 1974)

 

Så hvis noen kan hjelpe meg med dette så får di bare skrike ud. :)

 

 

.......

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja den var enormt kule den. Men kanskje litt dyrer enn eg hadde tenkt meg. Men gjett om den frista. Den er jo nesten lik den en kompis av meg handla.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har en sort golf1 cab til salgs.

Så, om du ikke har fått tak i det du har lyst på, skal jeg høre me'n om den fortsatt er til salgs? Den står i Halden.

 

 

Du kan jo høra me han. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Har en 91 Polo Coupe 1,3i

 

Har siftet bærearmer, skiver/klosser/slanger foran, hjullager bak, dempere foran, bakre eksospotte. (Olje, filter og tennplugger er også skiftet)

Bilen trenger nye bremsebånd og brekkwire, men dette kan nok fikses før levering.

Bilen er hvit med noe lakkrust.

 

Den har også fått montert hvite blinklys foran, sort emblem i grillen, 13" ATS alufelger, Blaupunkt radio/cd/navigasjon, Pioneer frontsett, Emphaser basskasse og en Axton CAA40 forsterker, nye setetrekk og sorte stoffmatter.

 

Hel og grei bil som selges for 15.000,- + reg pga nybilkjøp.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår