Gå til innhold

feste skilt uten skruer?

Ranger emnet


Chill

Anbefalte innlegg

Noen som har festet skiltet sitt på bilen uten og bruke skruer? event. åssen festet du skiltet? har en sånn plate bak skilte der det står fetsund,så skrudde jeg av det,så var den ene skruen til å skru fast skiltet brekt,3milimetrer lengere enn enn sleve karoseriet, så skal prøve og ta den ut,men hvis jeg ikke klarer det så må jeg ha en måte og festwe skiltet på.. så lurer på om noen har festet skiltet med noe annet enn skruer. detta er skiltet bak på bilen

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 2 lengder av denne typen fra biltema på det lille skiltet mitt på Ventoen fram. Satt godt det, og enkelt å ta av om jeg skulle bytte skilt...

 

Biltema sin type!

 

 

Funker det på ditt skilt må det da funke på mitt...

 

 

kjenner du at det holder? det løsner ikke etter en tur? med litt hard kjøring..

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borrelås?? hvorfor ikke bare bruke 2stk selvborrende skruer??

 

Det er jo mye penere når skruene ikke vises da... :)

 

Funker det på ditt skilt må det da funke på mitt...

 

 

kjenner du at det holder? det løsner ikke etter en tur? med litt hard kjøring..

 

Kjørte med det i flere måneder jeg. Tålte å bli spylt på og rundt også. Det du må være nøye med, er at du limer det fast ordentlig, slik at borelåsen sitter godt til selve skiltet, og bilen. Så pass på å gå på med avfetting der du skal lime på borelåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borrelås funker gull.

 

biltema sin er den jeg har hatt best resultat med. kjøpte på torshov men limet på denne var dårlig.

 

bare husk å rengjøre godt på flaten der borrelåsteipen skal sitte. altså skiltet og karosseri. rengjør med midler som fjerner voks. teip sitter dårlig på voks. (erfaring rikere etter å ha mista et skilt) :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår