Corsa Tuner Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 95mod cdx V6 med alt utstyr. Sort skinn, A/C, 4xel.vindu, el.luke, TC, computer, rustfritt eksos med DTM potte. Bilen skal hugges, så om noen trenger no så bare syng ut. Alt er strøkent. Kommer bilder senere i kveld. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Corsa Tuner skrev: 95mod cdx V6 med alt utstyr.Sort skinn, A/C, 4xel.vindu, el.luke, TC, computer, rustfritt eksos med DTM potte. Bilen skal hugges, så om noen trenger no så bare syng ut. Alt er strøkent. Kommer bilder senere i kveld. hva er problemet med den da? ser jo bra ut på bildene :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den er tatt inn som delebil. Er ikke no feil med den. Skal bare bruke motor og drivverk i corsan min jeg. Resten går billig.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zILENz0 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Skal du selge felgene? Siter Opel <3 Nordmenn er i ferd med å gjøre bilen til et slags familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 zILENz0 skrev: Skal du selge felgene? Ja Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 De felgene var grusomme :evilspide Min mening da;) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Ganske enig ang felgene :) Ellers pen bil :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Corsa Tuner skrev: Den er tatt inn som delebil. Er ikke no feil med den.Skal bare bruke motor og drivverk i corsan min jeg. Resten går billig.. V6 i Corsa?! Det blir værst! Vet du forresten om grillen der passer på en '91 Vectra A (ikke facelift)? Isåfall, hvor mye skal du ha for den? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Passer kun face lift denne grillen. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Corsa Tuner skrev: Passer kun face lift denne grillen. Det med grillen, er ikke det ett fett da? Er vel bare det at på faceliften så har lyktene en bue øverst, og samme form har grillen. Jeg hadde 89 mod vectra A, og kjøpte angeleyes... De har samme form som faceliften sine lykter... ble ikke noe problem mellom grill og lykter, men når det er motsatt, blir det noe problem da? :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Huff! Deilige seter. Hvor mye skal du ha for de to foran? passer de i astra '95? Baksetene kan jeg jo ikke ha, da faller liksom grunnen til stv og eeeekstra stort bagasjerom bort dersom det skulle trenges :/ men prisen på alt? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Johnsen skrev: Det med grillen, er ikke det ett fett da? Er vel bare det at på faceliften så har lyktene en bue øverst, og samme form har grillen. Jeg hadde 89 mod vectra A, og kjøpte angeleyes... De har samme form som faceliften sine lykter... ble ikke noe problem mellom grill og lykter, men når det er motsatt, blir det noe problem da? :op: Når du har gamle lykter uten knekken, hvordan tror du det blir med grill som har knekk da..? Den vill bli liggende innenfor lyktene da. Nye lykter og gammel grill passer ja, men blir ikke riktig i forhold til lyktene. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zILENz0 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hvor mye skal du ha for felgene da?, sidn de var jo forferdelig ^^ :) Btw!, Passer de setene til en vectra a -90mod? eller er jeg helt på jorde? Siter Opel <3 Nordmenn er i ferd med å gjøre bilen til et slags familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Felgen passer kun opel med 5-bolt Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg