Swidish Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Noen som veit om steder som selger wide body kit til golf 3? Finnes det i det hele tatt? Klarer ikke å finne en dritt... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Trodde vel at det skulle finnes jeg da..... Men det koster....rundt 36 lapper da.... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by VeilSide Trodde vel at det skulle finnes jeg da..... Men det koster....rundt 36 lapper da.... og ser helt jævlig ut!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by TurboPolo og ser helt jævlig ut!! Nja... ikke helt... Men 36 lapper for det tror jeg at jeg står over... Må da finnes fler... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 sick puke :???: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Fant noe greier nå: http://www.ra-design.co.uk/productDetails.asp?productID=773&catID=home syns det var ganske fett egentlig, og 792 pund er vel ikke så mye mer enn 10 lapper, eller? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Du har jo dette kittet da: Eller kanskje du skulle få dette: (Virkelig lekkert yummy) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Det øverste er forøvrig et Seidl-sett.. Det koster 3000kr mindre hos caprizonetuning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Likte dette jeg... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Begge sunny gti posta er ikke fine. Futuro spesielt. Og den til Veilside er vel ikke bredda? Bakfangern er hvertfall ikke fin. Ikke mye annet enn rieger som er fint bak. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by sheriff Begge sunny gti posta er ikke fine. Futuro spesielt. Og den til Veilside er vel ikke bredda? Bakfangern er hvertfall ikke fin. Ikke mye annet enn rieger som er fint bak. Nei...er ikke bredda men la dem ved alikevel jeg Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by sheriff Begge sunny gti posta er ikke fine. Futuro spesielt. Skjermene og bakfangerne på det øverste settet er nokså fine, men frontfangeren ser litt "daff" ut.. Det nederste settet var lagt med som en spøk, hvis du ikke forstod det. Jeg begriper ikke hvorfor noen har laget noe som ser så grimt ut! Håper de ikke har solgt mange av det, slik at jeg treffer noen med det en gang.. puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by sheriff Begge sunny gti posta er ikke fine. Futuro spesielt. Og den til Veilside er vel ikke bredda? Bakfangern er hvertfall ikke fin. Ikke mye annet enn rieger som er fint bak. RS line var jo litt fett, men foreløpig ser det ut som om jeg må nlande litt fra forskjellige steder Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Best for deg att det var en spøk eller så hadde jeg KLINT knock tedeg hadde jeg møtt deg. :peace: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Skjermene på rs line er jo feite, men jeg lurer på om det er detta jeg satser på: http://www.ra-design.co.uk/productDetails.asp?productID=773&catID=home Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg