xGrape Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Har montert sentrallås, og trenger litt tips til hvor jeg skal skjule styringsboksen og kablene. Boksen ligger nå rett ved pedalene, da strømmen kommer inn fra batteriet gjennom hullet som er der. Så er det selvsagt ledninger fra denne og til begge fremdørene. Er det noen kjekk plass i dashen som denne boksen kan gjemmes? Og er det en like grei plass å trekke kablene så de også blir skjult? Vil helst demontere så lite som mulig av dashen... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 min boks ligger under der med ratte. det er god plass der. den er stripset fast. den veggen som er forran der er bare festet med noen skruer mener jeg. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg bare limte min fast på samme sted. På den platen man kan ta av under rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Har en drøss med kabler her fra før, men noen strips gjør kanskje susen:) Får teste det da:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er ganske lett å ta ut sikringsboksen i golf3! Bak der og ellers i dashen i det hele tatt er det plenty av plass! Hadde masse rart gjemt inne i dashen jeg! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg