tjekk Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Ja flere av dere kjenner kansje igjen denne bilen fra forrige eier. Nå har den fått et nytt hjem og skal bli pen og sprek igjen. Bilen skal til lakkering i helga og blir lakkert fra dørene og bakover :) Bilen er en 1990 modell Golf Gti G60 som følgende er eller angivelig er gjort med: -Chip -Reimhjul -Dtm speil -Simons dtm eksos fra kat. -17" felger med 205/40-17 nye og fine dekk -Senk Gjøres frammover: -Justere eksosen bort fra bakstillinga -skifte reg. reim -skifte vannpumpe (av en eller annengrun er det med ei ny ei) -Prøve få hjula bak litt lengre ut mot hjulbuene -skifte reima til kompressor, dynamo og servo. -finne ut om kompressor er sliten eller om det kun var reima Er kompressoren sliten og bilen ikke er chippet blir det chip reimhjul og overhaling av kompressorn. Bilen er en drøm å kjøre teknisksett! ingen slakker og passe høy til å gå fartsdumper :) Har tatt noen bilder med de blei lattelig dårlige! skal kjøpe meg en bedre kamera! (fotografen trenger trening også :P) bilen er nydelig i lakken og fargen er herlig! selv om det ikke kommer kram av bildene hær! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 gamle bilen til wiplash? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 stemmer Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 flott bil , og å space ut hjula er ingen dum idé nei :) grattis med ny bil da :thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 pen den er :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Spørsmål: Turtelleren sa selger at kommer å går. å i dag begynte den med det funka ikke før i dag, men i dag har den funka halve dagen. er det noen vanlige feil ved golf2 som kan ha oppstått hær eller er det bare å leite å bytte deler? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hadde samme problem med min 2er. hvis jeg ikke husker feil så går den på coilen. kansje dårlig kontakt? Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 fant ut i går at kjørekomputeren som ikke fingerer til vanlig funker samtidig som turtelleren! flere som sier seg enig med meg at det sikkert er instrumentet da? Så fikk æ tatt et (som æ synes) tøfft bilde av golfen i dag :) TRYKK FOR BEDRE KVALITET så me d samme vi dreiv å kødda mått æ bare da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 pen bil, liker de speilene Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 speilene blir faktisk tatt av når jeg får brakettene, men de skal lakkeres i bilens farge samtidig med resten av bilen så eventuel kjøper kan velge å ha de på selv :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da har jeg i dag mottat adapterne til f1 speila så de blir monter i morra så får vi se hvor pent det eventuelt blir :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 angel eyes lyktene er foresten opp for bytting om noen er inntressert. det jeg vil ha i bytte er singellykt grill og vanlige lykter eventuelt klarglass eller sotalykter :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 fin bil Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 i dag fikk den prøvd seg som lederbil :) går vel til lakk i neste uke denne :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 har fått i singellykt grill med grillist til den også nå! og sota hovedlykter i klarglass.... noen som veit hvordan det blir med langlysene når jeg tar bort lysene i grillen? vil langlysene bli i hovedlyktene da eller må jeg koble om noe? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg