enuriak Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hei. Jeg har en 230et motor som merkelig nokk er ombygd til meaknisk insprøytning.... Problemet er det at dysene ikke sprer skikkelig! Hva kan gjøres for att dette skal forbedres?? og eventuelt hvor får jeg kjøpt nye? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ta ut dysene og juster de opp ordentlig i ''dysebenk'' har det på evt skoler med anleggs\arbeidsmaskins reperatør faget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Har ikke skoler på mils omkrets, og ikke kan jeg dette heller... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Dette er ikke jeg noen spesialist på heller, men du har ikke noen verksteder i nærheten da? I hvertfall anleggsmaskinverksteder kan kanskje ha det.. Håper du finner ut av det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Nye får du kjøpt hos Volvo, evnt ring Pedersens racing, lysaker bil eller bcb. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ok... er det mye arbeid å få modifisert ledningsnett til 740tic over på 240'n? (orginal ledningsnettet til 230ET'n) har det jeg trenger for å bygge om til motronic.... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 er en masse med ledninger som skal klippest vekk..... bare å få seg et koblingsskjema Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg