Petter09 Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Vekker til live denne tråden eg... ka måtte du betale for lyktene å stylingen? Har funne det samme på: Toyota Extreme - det ultimative sted for Toyota-ejere Å vurderer å kjøpe lykter å tunemaster frontfangeren. Syntes bilen din ble kjempe tøff,har selv vurdert å lakkere min i i samme farge evntuelt svart metallic eller rød metallic. Har du flere bilder av innteriøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyver Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 (endret) Hei, hvor mye mellomlegg får jeg imellom Audi A4 1,8 /m skjørt imot Toyota carina XLI? Blir godbit det... Hvor høyt, og hvordan trimmes slike? Begge har gått 188000 km. Endret Juni 9, 2010 av Skyver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJensen Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Lenge siden tråden ble laget... men siden den er vekket til live kan man vel slenge inn en kommentar ;P Steike tøff carina ivertfall, vi er ikkje mange igjen som driver med dette har jeg skjønt ;) ka skjedde me Booster fangeren? kasta den eller solgt den? Streamer i frontruta,hvor er den kjøpt? (A) hvordan ble interiøret til slutt? kunne trengt en liten uptodate om bilen fortsatt lever enda, for har ikkje sett den på nett :P Siter 00' Lexus IS200 TTE (bruksbil) 92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil) 94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt) 99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt) 01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg