esbandos Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hei. Har vært å fått tak i en Getragkasse med nr: 260.0.1346.90 Hvordan er denne girkassen? Tåler den mye, eller er det bare en vanlig sak? Hvilken bil/motor kommer denne fra? BMW 320? 323? Hvordan ville denne kassen isåfall gjøre seg på en volvo b230motor? Håper på svar. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hei. Har vært å fått tak i en Getragkasse med nr: 260.0.1346.90 Hvordan er denne girkassen? Tåler den mye, eller er det bare en vanlig sak? Hvilken bil/motor kommer denne fra? BMW 320? 323? Hvordan ville denne kassen isåfall gjøre seg på en volvo b230motor? Håper på svar. :) hadde jeg vært deg så hadde jeg søkt... står MYE om dette på bilforumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Har søkt.. Fant bare litt om 262 og 240. Det jeg fant av 260 er slikt jeg vet fra før.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Har søkt.. Fant bare litt om 262 og 240. Det jeg fant av 260 er slikt jeg vet fra før.. :) okei.. den kassa du har er vel ikke den som er mest ettertraktet, da den ikke har løst clutch hus. men ta på spørr på 240 delen du.. fler som kan noe om den kassa der.. og så slipper jeg å prate så mye jeg bare vet litt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 260 er en god kasse som tåler mye juling.har den på min e30 325. du trenger en 265 eller no sånnt om jeg ikke husker helt feil..?? Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 260 kassa tåler en trøkk den:D det du trenger er jo å lage spakstell mellomaksling også trenger du ei adapterplate mellom girkassa og motorn. denne får du kjøpt her: http://www.klracing.se/?subpage=kategori&kategori=30 Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm. Hvor mye ligger en 260kasse på i sånn ca pris da? brukt altså.. 1500? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm. Hvor mye ligger en 260kasse på i sånn ca pris da? brukt altså.. 1500? helt vanlig pris det ja... Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ahh.. Er det forresten mye stress å tilpasse denne kassen på en volvo 240? Med tanke på hydralisk clutch etc. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hvis du skal ha turbo og masse gamp burde du heller fått tak i ei kasse fra 535-635-735 eller lignende. kjenner en som har en getrag 265 i blod trimma 740 Turbo, kassa tåler vel 700nm. det han sleit med var å få tak i mellomaksel og tilpasse denne +at kløtsj kåpa måtte "åpnes" litt. måtte også sveise på girstang innfestning. Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.