Polo Classic Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den er vel fra Golf II med små fangere. Har det på min G40 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Åja, ble litt forvirret da G40T nevnte III'er golfen :P men da får jeg se hva jeg får til i kommende høstferie :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den er vel fra Golf II med små fangere. Har det på min G40 Den jeg hadde på min var fra golf III, men det kan sikkert også passe fra golf II. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 åja :) har en CL leppe liggende fra min golf, så kan jo se hva jeg får til! nytt spørsmål til polo-guruene : Fremme tar de nye felgene borti beskyttelsen til kalipperen, hvordan er dette mulig å fikse? uten spacing altså :| Golf 1 stuk? :S mye jobb? herregud så mange spm jeg har :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 åja :) har en CL leppe liggende fra min golf, så kan jo se hva jeg får til! nytt spørsmål til polo-guruene : Fremme tar de nye felgene borti beskyttelsen til kalipperen, hvordan er dette mulig å fikse? uten spacing altså :| Golf 1 stuk? :S mye jobb? herregud så mange spm jeg har :P brakett holdere fra golf I gti skal hjelpe hvis det ikke er ET (inpress) i felgene som er feil i forhold til en polo Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 brakett holdere fra golf I gti skal hjelpe hvis det ikke er ET (inpress) i felgene som er feil i forhold til en polo tar litt borti braketten bare (som vil si "beskyttelsen" til bremsene?) De passer flott bak, så er bare foran det er litt stuk,,takk for svar :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 For håpe du for ordnet det, lykke til Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 fikk fikset det idag, modifiserte hele sulamitten, så dem går på nå.. skal legge ut bilde av bilen når jeg er ferdig med rustpussing / sveising osv. på mandag, tirsdag eller onsdag :P Holder også på med å tilpasse Golf III leppen. Ser ut som om dette kan bli bra! :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg