B230ft Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 var samme bil jeg tenkte på når det var snakk om monovisker mener jeg å huske.. på den sklir liksom alt litt sammen.. menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den gule var vel til salgs for en tid tilbake? Den var langt i fra fin synes jeg, men det har nok mye med at det var ALT FOR MYE som var lakkert gult på den. Bilde av 740 med catkiller(tøft synes jeg, men men): Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den gule var vel til salgs for en tid tilbake? Den var langt i fra fin synes jeg, men det har nok mye med at det var ALT FOR MYE som var lakkert gult på den. Bilde av 740 med catkiller(tøft synes jeg, men men): sånn vil jeg ha min!!!. hvor får jeg kjøpt alt det forran?.. er det addon + catkiller? hvor i tilfelle får jeg kjøpt catkiller til 740 med addon?:wonder: Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det er nok rimelig hjemmelaga kompis;) på den siste der, vet ikke hvor killer'n på den første kommer fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 den første var jo ikeno pen.. den siste der var grom.. jeg vil haaaaaaaaaaaaa Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Noen som vet hva slags felger som sitter på den 740'en med monovisker? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg