MR_Simba Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Erm... hvem tror du at du er som skal ha i både pose og sekk her?Du burde være takknemlig for at de betaler alt fra egen lomme for å prøve gi deg en gratis tjeneste! Tror du har mistforstått noe vesentlig her.. Reklamen er her for å hjelpe til på kronerullingen, ingen som sier at du skal trykke på den. Om du ikke liker det jeg har skrevet til deg over så tror jeg glatt mine medbrukere på forumet her kan unnvære deg som medlem... Makan til sutreunge! jeg trur han mente det som ironi:) VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 haha, noen som ikke tok ironi her ja ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det virket ikke veldig som det akkurat.. :p - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det virket ikke veldig som det akkurat.. :p Jonte har bare over 7 000 poster, mens du har 44. Og du ville unnvære han som bruker? det ville ikke jeg, det finnes enkelte fargerike personer her som lyser opp hverdagen på en positiv måte og jonte er en av de Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jonte har bare over 7 000 poster, mens du har 44. Og du ville unnvære han som bruker? det ville ikke jeg, det finnes enkelte fargerike personer her som lyser opp hverdagen på en positiv måte og jonte er en av de Vi må jo ha noe å le av :lol: Det virket ikke veldig som det akkurat.. :p 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jonte har bare over 7 000 poster, mens du har 44. Og du ville unnvære han som bruker? det ville ikke jeg, det finnes enkelte fargerike personer her som lyser opp hverdagen på en positiv måte og jonte er en av de Med andre ord er Jonte tusen ganger flinekre til å skrive drit? :phatyo Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ok, enough of this ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg