drturbo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hele bilen selges. Er å anse som kjørbar, men mangler EU godkjenning og oppretting av bakpart. Bilen har meget bra sommerdekk, og vinterdekk som har gått 2mnd. Bilen har gått 207000 og har kun hatt 2 eiere. Motoren (1.5/1.6) har nyoverhalt topp, ny vannpumpe, dynamo,batteri, plugger, pluggledninger og bensinslanger. Interiøret er helt strøkent, men trenger en rens. Bilen er avskiltet. Ring Tommy på tlf 9243 6075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufle Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hei på deg;) Jeg skal snart begynne å pusse opp min fars gamle Audi 80, men jeg mangler de to framre skjermene. Hvor mye skal du ha for dem, eventuelt: vet du hvor man får tak i to nye? Mvh Kim-André Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg