Dinglevims Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Misliker sterkt folk som gir bud og ikke henter bilen til avtalt tid. Blir ikke bedre av at vedkommende ikke gidder å svare når jeg ringer eller svarer på meldinger... Bilen er fortsatt til salgs! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 følger front skjermen med? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 meget pen bil. vet ikke hva jeg syns om stylinga da.. hadde dette vært en GTV-6 hadde jeg kommet å hentet den i morgen. tar meg den frihet og legger inn annonse for deg på Klubb Alfa Romeo sidene, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by GTV-6 meget pen bil. vet ikke hva jeg syns om stylinga da.. hadde dette vært en GTV-6 hadde jeg kommet å hentet den i morgen. tar meg den frihet og legger inn annonse for deg på Klubb Alfa Romeo sidene, jeg. Er ikke nødvendig. Bilen ble solgt for et par timer siden.... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Dinglevims Er ikke nødvendig. Bilen ble solgt for et par timer siden.... hvem kjøpte den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by GTV-6 hvem kjøpte den da? Var en fra Drammen. Så annonsen min på Autodb så han henger nok ikke her på forumet. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Dinglevims Var en fra Drammen. Så annonsen min på Autodb så han henger nok ikke her på forumet. ok. håper bare at en slik bil havnet hos sin riktige eier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg