Hello100143 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg har tenkt å kjøpe en Saab 900 som har stått en stund, Jeg og min far prøvde å starte den men den ville ikke starte men det var ting som gikk rundt. Kan dette da være starteren? Hva kan jeg gjøre for å få start på den? Håper på fornuftige svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 besin? ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Full tank ;) hva kan det være ellers? :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 sjekka alle pluggene? sett etter om det kommer bensin til motoren? (trykk) er batteriet fullt? sjekk dette på en bilbatterilader HAR BILEN NOK OLJE? :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 pluggledninger, fordelingslokk, plugger, og noen minutter med kinning på starteren ;) hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg