mavrick Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 1983 porsche 911 3,0SC m/ ac og skinn selges kr 125.000 se http://www.ivex.no for mere info!! Bilen er i god stand og dette er billig, en eier siden 1995!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Ivex, sier du, heh, der jeg kjøpte BMW'en min... kjøpte den vel kanskje tilogmed hos deg Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Me want!!! Hadde det bare vært en '84 eller nyere. Da er de vel helgalvanisert = egnet for bruk i vestlandsklima også. Ellers er det veeeeeeeldig pent med standard, smal 80-talls 911 uten spoilere, helt kleen... (Nei, jeg mener det! :D ) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Phantom Ivex, sier du, heh, der jeg kjøpte BMW'en min... kjøpte den vel kanskje tilogmed hos deg Jepp, det gjorde du! Plages med caliptern på preluden.... Glemte meg av og trakk skikkelig i brekket...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by mavrick Jepp, det gjorde du! Plages med caliptern på preluden.... Glemte meg av og trakk skikkelig i brekket...... Dere fikk den Preluden så utrolig billig... Irriterer meg litt, men men;) Bmw'en funker lekkert og har fått i stereoen nå. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Det var forresten en meget strøken Porsche den der, så den jo hos dere, så strøken ut alle veier=) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg