Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 4wd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 audi a4 TQ klarer og finne 98-00 mod til en 100000+chip og effektanlegg så er du i en 210 realistiske hester og 310 NW MTM chip er og anbefale sterkt. ps:clutch bør kanskje skiftes,kommer an på standen på den orginale Jeg er usikker på det utsagnet ditt. Skal man hente 60(!) hester med en chip og et effektanlegg? Da belaster du turboen og motoren langt over det den teoretisk tåler. Jeg påstår ikke noe som helst her, bare stiller meg sterkt i tvil. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg er usikker på det utsagnet ditt. Skal man hente 60(!) hester med en chip og et effektanlegg? Da belaster du turboen og motoren langt over det den teoretisk tåler. Jeg påstår ikke noe som helst her, bare stiller meg sterkt i tvil. Hæh.. Hva prater du om? Motoren tåler jo enda 100 hester til. Turboen derimot begynner å leve opptil sin øvre grense mtp luftmengde den skal levere. Tror fortsatt man kan klemme ut noen få hk til også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hæh.. Hva prater du om?Motoren tåler jo enda 100 hester til. Turboen derimot begynner å leve opptil sin øvre grense mtp luftmengde den skal levere. Tror fortsatt man kan klemme ut noen få hk til også OK. Hvilket ladetrykk har turboen på en 1,8t når du henter ut 210++ hester? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 OK. Hvilket ladetrykk har turboen på en 1,8t når du henter ut 210++ hester? Etter det jeg leser så lader folk alt fra 1 til 1.3 bar med chip på 1.8T. Bytter man til K04 så kan man nok plusse på en 30hest til. Bolt-on turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ok, så 1,3 bar med original 1,8 turbo som opprinnelig har 150 hester? Trådstarter: Bekalger OT! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Må ha annen software om man bytter turbo da.. For å være litt pirkete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ok, så 1,3 bar med original 1,8 turbo som opprinnelig har 150 hester? Trådstarter: Bekalger OT! Jepp.. Lader vel bare rundt en halv bar origianlt. Forsåvidt ganske likt min gamle bil, v40 2.0t. 0.4-0,5 originalt. 1.2 midt på turtallet og 0.9 ved turtallsperra med chip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.