kebabkongen Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Etter innbrudd er eg 1 cd spiller fattigere, og derfor trenger eg ny spiller. Har god erfaring me Rockford og kunne godt tenkt meg ein sånn, viss nåken har det, men og andre merker er gudd shit! Det må værr min. 4 volts rca utganger og min 2 stk utganger. Nåken så vil hjelpa ein trengande?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hei Kebabkongen!! Er to nye spillere som møter dine spesifikasjoner som er tilgjengelig! Kenwood KDC-MP632U 50W x 4 built-in MOSFET IC Amplifier Auto Sliding detachable face Rotary Encoder + Jog Control for easy operation 14 segment FL Display 3 Sets Preamp Outputs (4 volts) built-in advanced equalizer system, with 6 curves, and more High-Pass and Low-Pass Electronic Crossovers Receiver mutes when a phone rings Display Off Mode Supreme Feature Dual Zone control Front USB Input Tel Mute Plays MP3/WMA/CD/CD-r/CD-RW and AAC CD Text + Disc Naming System Q Equalizer with EQ presets CD Frequency Response: 10-20,000 Hz FM Mono Sensitivity: 9.3 dBf CD Signal-to-Noise Ratio: 105 dB Amp Total Harmonic Distortion: 0.01 % Source Tone Memory 6 AM / 18 FM Presets Station Naming Programmable Security Code Sirius Satellite Radio & HD Radio Ready CD Changer controls Faceplate Carrying Case included Free Remote Control included in box Ny enhet med garanti fra Kenwood til 2000,- Pioneer DEH-7800MP CD Receiver with Customizable Full-Color OEL Display 50 x 4 Watts 65,000 Colors Detachable Faceplate iPod Adapter Ready iTunes AAC Playback MP3/WMA Playback with ID3 Tag CD-R/RW Compatible Built-in DSP MOSFET50 16-Band Graphic Equalizer Time Alignment XM-Ready SIRIUS-Ready Built-in AUX Input Supertuner IIID IP-Bus System Control Auditory User Interface (AUI) Multi-Language Display 10-Key Remote Rotary Volume Control Auto Slide Flap Face Dual Preouts + Subwoofer Out Hi-Volt Preouts (5.0V) Ny enhet med garanti fra Pioneer, pris 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg