henrix Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hei! jeg har en golf 2 frontrute NY liggendes! det er en bitteliten ripe i kanten på den med det synes ikke! tenker vi starter på 500,- jeg:) noen som er intressert? Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 opp Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 forklar mæ korr "rælingen" e da så kanskje vi har en handel ;) Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 forklar mæ korr "rælingen" e da så kanskje vi har en handel ;) Rælingen ligger utenfor oslo, rett ved Lillestrøm:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Har du bilde av ruta? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Har du bilde av ruta? nei desverre.. jeg selger den for en kamerat.. skal prøve å få tak i:) men den er strøken;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 denne kan jeg være interesert i... jeg har en mega sprekk i min.. er det vanskelig å bytte ruta selv?? bor i fetsund så er ikke umulig å hente den... kan du få opp et bilde av ripa? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 denne kan jeg være interesert i... jeg har en mega sprekk i min.. er det vanskelig å bytte ruta selv?? bor i fetsund så er ikke umulig å hente den... kan du få opp et bilde av ripa? det er ikke jeg som har den:( men han som har den jobber med bilruter:) og han sier at den er ikke synlig:) men de kunne ikke selge den der han jobbet så han fikk den billig. men han solgte golfen:) det er ikke noe problem. skal prøve å få tak i et bilde av den:) når det gjelder å skifte rute tror jeg ikke det skal være noe stort problem:) den sitter fast med en list tror jeg?:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 :bump Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ingen som vil ha? ruta er helt ny.. har vært lagret i garasje.. 500 kr. er BILLIG for en frontrute! skal prøve å ta bilde:) men den står ikke hos meg:( Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ingen som vil ha? ruta er helt ny.. har vært lagret i garasje.. 500 kr. er BILLIG for en frontrute! skal prøve å ta bilde:) men den står ikke hos meg:( Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg