Gå til innhold

S4 stjålet.. funnet i Ringebu! :D

Ranger emnet


Mr Deej

Anbefalte innlegg

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spnDude: a4 ark aka. a4-s4 ;P (syns den var litt morsom)

 

zel: du hadde jo i alle fall klart å holde følge med bilen ;)

 

Nevnte jo at den var blitt sett i elverumsområdet, nå er ikke jeg veldig lokalkjent der, men så vidt jeg vet så er da elverum er forholdsvis lite sted med mest skog og noen lange strekk og non butikker og hus i midten av bushen ca? Burde jo ikke være så vanskelig å finne den igjen der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nå er ikke jeg veldig lokalkjent der, men så vidt jeg vet så er da elverum er forholdsvis lite sted med mest skog og noen lange strekk og non butikker og hus i midten av bushen ca? Burde jo ikke være så vanskelig å finne den igjen der da!

 

hehe du bør ta deg en liten tur til Elverum tror jeg :win

 

Fortsatt ikke noe nytt om bilen ?

Får håpe den kommer til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen funnet? Hvis du/dere leser litt nedover her så står det at det er funnet en bil som er tidligere meldt stjåler på romerike?

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.1040797

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen funnet? Hvis du/dere leser litt nedover her så står det at det er funnet en bil som er tidligere meldt stjåler på romerike?

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.1040797

 

Jeg og DrBass fant igår en S4 som var stjålet på lørdag..

Eller fant og fant, den sto der så vi stoppa og ringte politi.

 

Forøvrig vil jeg si takk til alle som holder utkikk. Kommer med mer info snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal holde utkikk i bergen :D ikke det at det hjelper noe særlig... poenget er: innmari surt, og innmari dårlig gjort!!!

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen funnet i Ringebu.

Har lite opplysninger akurat nå annet enn at jeg vil sende en STOR takk til Guardsystem for arbeidet dems rundt min bil.

De har hatt flyet oppe i lufta med fullt mannskap i mange mange timer sammenlagt og hadde nok klart å tatt personen om han hadde stått rolig mer enn 2min siden bilen ble stjålet. De har flere ganger spesifisert akurat oppholdssted på bilen og overlevert det til politiet men så har tyven gitt gass og forsvunnet.

Det er også tatt flere videoovervåkninger fra bensinstasjoner etter bensinstikk.

 

Etter det jeg hørte så har dem også tatt tyven, eller veit hvem han er ved navn.

 

For de som lurte på hvordan jeg hele tiden satt ved info om hvor bilen hadde vært så skyldes dette et system kalt TrackGuard fra Guardsystem. Genialt system, se her for mer info: http://www.guardsystems.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ingenting om standen, eneste jeg fikk vite var at det ble brukt skrutrekker på de velkjente solide og kjempesikre audi-låsene. Hvordan de koblet seg forbi Defa startsperra er jeg mer nysgjerrig på. Og hvis de først fant alarmen så er det jo litt teit å ikke følge ledningen til sporingsystemet.

 

Skal ringe til etterforsker imorgen så da får jeg mer detaljert hva som har skjedd og hva som evenutelt er ødelagt. Bortsett fra at de ha kjørt så uhorvelig mye og hardt med bilen. Romerike, vestfold, hamar, vestfold, romerike, hamar, ringebu.. også videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår